Vraag

Diverse problemen met SONOS Player:1

Heb sinds een aantal weken 2 SONOS Player:1 boxen in de woonkamer. Niet aangesloten met ethernet kabel, omdat afstand te lang is. Ik heb regelmatig de volgende storingen:
* een of beide boxen valt/vallen regelmatig weg terwijl display in mobiel aangeeft dat beide aangesloten zijn;
* geluid valt weg en display geeft aan: "bestand niet gevonden"
* geluid valt weg en display geeft aan: "internetsnelheid onvoldoende om afspeelbuffel te onderhouden"
(downloadsnelheid draadloos is 41,7 en volgens kenners meer dan voldoende)
* geluid valt weg en display geeft aan: "kan nummer niet spelen. Verbinding met Spotify verbroken"
Ben net afgestapt van "bekabelde geluidsinstallatie i.v.m. problemen en hoop dat jullie mijn nieuwe problemen op kunnen lossen?

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2
Vervelend om te lezen dat je problemen heb met het afspelen van Spotify op Sonos. Om een beter inzicht te krijgen van het probleem wil ik je vragen om een diagnose in te sturen van je systeem kort nadat het probleem zich voordoet. Post je bevestigingsnummer in dit topic.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen