Beantwoord

Diagnose uitlezen

• 7 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

Goededag,

Wederom valt de muziek op mijn Sonos systeem zeer regelmatig weg. Zowel bedraad als via eigen router.

Ik heb twee diagnoses uitgevoerd. Het verzoek is of een van de mods deze kunnen uitlezen.

Via eigen router:
752805632

Via mesh:
1156458011

Alvast bedankt.

Gr. Randy
icon

Beste antwoord door 106rallye 7 oktober 2019, 18:04

Als je een probleem hebt kun je beter bellen met Sonos, dan kunnen ze meteen de diagnose uitlezen. Dit forum is vooral voor gebruikers, met af en toe input van werknemers van Sonos.

Die gebruikers horen dan wel graag wat de oplossing was....
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als je een probleem hebt kun je beter bellen met Sonos, dan kunnen ze meteen de diagnose uitlezen. Dit forum is vooral voor gebruikers, met af en toe input van werknemers van Sonos.

Oke, bedankt voor je reactie.

Als er een oplossing is dan zal ik die hier delen.
Badge

Graag uw reactie op dianose nr: 35227654

Reputatie 5
Badge +3

@HJKamphuis69 Waarom niet even gebeld?

Badge

@HJKamphuis69 Waarom niet even gebeld?

Was na 18.00 uur

Reputatie 5
Badge +3

Een diagnose uitlezen zonder te weten wat er mis gaat is niet heel handig. Kun je beschrijven wat er mis gaat en is de diagnose kort na dat probleem gemaakt?

Badge

Een diagnose uitlezen zonder te weten wat er mis gaat is niet heel handig. Kun je beschrijven wat er mis gaat en is de diagnose kort na dat probleem gemaakt?

Diagnose gemaakt tijdens probleem

Reageer