De Sonos Beam herkend mijn One SL niet.

  • 15 December 2021
  • 13 reacties
  • 288 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

 

ik ben een leek met dit sorry installaties dus uiteraard krijg ik het niet voor elkaar.

 

ik heb met one al in mijn app al gekoppeld nu wil ik ze bij mijn beam kopelen maar dan krijg ik de melding: dat er twee compatibel speakers nodig zijn om aan de surroundspeaker toe te voegen? Maar die zijn dus al samen gekoppeld alleen lijkt het erop dan mijn beam ze dus niet wilt herkennen? 
 

ik snap het niet maar misschien jullie wel 

 

groetjes

 

p.s beetje snel op enter gedrukt zie dat mijn vingers veel fouten maken in de vraag excuus


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

De one’s in twee aparte “kamers” zetten, een aparte kamer van de Beam maken en dan de one’s als surround koppelen aan de Beam. 

Badge

De one’s in twee aparte “kamers” zetten, een aparte kamer van de Beam maken en dan de one’s als surround koppelen aan de Beam. 

Dat staan ze al in staat op huiskamer en de anders op huiskamer 2 

Reputatie 7

Als ik het goed begrijp het je twee One’s (of One SL’s) als stereoset gekoppeld en wil je diezelfde speakers nu als surroundspeakers toevoegen. De handleiding daarvoor staat hier: https://support.sonos.com/s/article/2927?language=nl_NL Een belangrijke zin is daarbij: “Je home cinema-product, en producten die je wilt toevoegen als surroundspeakers, moeten al aan je Sonos-systeem zijn toegevoegd als aparte kamers.”

Je moet dus de stereoset eerst uit elkaar galen in de Sonos app en daarna kun je de speakers pas als surrounds toevoegen.

Zie ook 

 

Reputatie 7

De one’s in twee aparte “kamers” zetten, een aparte kamer van de Beam maken en dan de one’s als surround koppelen aan de Beam. 

Dat staan ze al in staat op huiskamer en de anders op huiskamer 2 

Je zegt net dat ze al samen gekoppeld staan. Wat is het nu? ;-)

Badge