Beantwoord

de grote sonos teleurstelling

reeds 4-5 jaar wou ik een paar sonos speakers, en enkele maanden terug besloot ik om over te gaan tot een aankoop. Dit moet zowat de grootste elektronica-teleurstelling zijn die ik ooit gekend heb:

1. group speakers blijven nooit in group
2. app forward songs wanneer ze nog niet gedaan zijn
3. muziek begint te spelen, ook 's nachts wanneer ik in bed lig (en dus dacht dat er inbrekers in huis waren)
4. muziek valt weg
5. etc

dus kort, wat een teleurstelling van 600 euro (ik heb 2x play3)
icon

Beste antwoord door Tim S 16 april 2018, 09:44

Bijna alle punten klinkt naar een netwerk probleem, waar we uiteraard graag onderzoek naar doen.
Sonos speelt tevens alleen iets af als deze een commando hier toe krijgt, dit kan een alarm zijn wat ingesteld staat, of andere apparatuur in het netwerk.

Bel ons even zodat we die teleurstelling kunnen doen laten verdwijnen.
NL 0800 555 1234
BE 0800 644 44
Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00 gratis te bereiken.

Bekijk origineel

3 Reacties

Badge +1
Dat is jammer om te horen. Misschien moet je een vraag stellen zodat sonos medewerkers je kunnen helpen.
Reputatie 2
Badge +2
Dat is inderdaad heel spijtig, daar is het veel te duur voor. Heb je de beide speakers wireless in gebruik ? Zo ja, kun je eens proberen om een van de speakers te bekabelen aan je router ? Je krijgt dan nl een ander en stabieler Sonos netwerk.
Reputatie 3
Badge +2
Bijna alle punten klinkt naar een netwerk probleem, waar we uiteraard graag onderzoek naar doen.
Sonos speelt tevens alleen iets af als deze een commando hier toe krijgt, dit kan een alarm zijn wat ingesteld staat, of andere apparatuur in het netwerk.

Bel ons even zodat we die teleurstelling kunnen doen laten verdwijnen.
NL 0800 555 1234
BE 0800 644 44
Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00 gratis te bereiken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen