Vraag

Connection met spotify

Systeem werkt al dagen niet (meer). Continu melding 'connection with spotify lost'. Help!

14 Reacties

Reputatie 2
Bel even de klantendienst op hun gratis nummer, die helpen je graag verder.
Badge
Heeft de klantendienst u kunnen verder helpen? Want ik heb ook heel vaak dit probleem! Enorm vervelend!!
Reputatie 3
Badge +2
Zou je een diagnose willen insturen nadat je de melding krijgt. Post je bevestiging's nummer hier.
Badge
Diagnose nr 7113904, 7114026 en 7114089. Bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Maak je gebruik van extenders, wifi versterkers of accespoints? Ik zie dat de BRIDGE is bekabeld, gaat deze direct naar de router toe? de PLAYBAR laat ook zien dat er een kabel in zit, gaat deze naar de BRIDGE via een switch?
Badge
Ik begrijp niet helemaal jouw vragen? Het heeft al 2jaar zo gewerkt?! En het werkt nu nog deels, weliswaar dat na een aantal liedjes de verbinding met Spotify wegvalt... Het is waanzinnig frustrerend!
Reputatie 4
Badge +2
Jokes007 schreef:

Ik begrijp niet helemaal jouw vragen?

Probeer 's ze te beantwoorden, dan maak je kans het probleem opgelost te krijgen.
Ik heb sinds 3 dagen geen muziek meer. Er volgt continu de opmerking "kan ... niet afspelen. Verbinding met spotify verbroken." Heb diagnose nummer 7437829. Help!?
Reputatie 3
Badge +2
De diagnose laat zien dat het account wat er gekoppeld is met Sonos niet Premium is. Om Spotify op Sonos te gebruiken is een premium account nodig. Controleer je Spotify account door in te loggen op www.spotify.com bij je account overzicht staat of dit een gratis of premium account betreft. Ik zie overigens dat er 4 Spotify account toegevoegd zijn, je kan accounts weghalen of aanpassen via instellingen service.
Ik heb ook dat probleem en heb een premium account bij spotify hoe kan ik die weer koppelen?
Ik heb het gevonden!! Via instellingen sporify
Via sonos app dan instellingen , muziekservices, spotify dan opnieuw account autoriseren en klaar is kees
Heb ik ook geprobeerd! Maar krijg dan als antw. bestaat al!!!
Reputatie 4
Badge +2
Dan is het account al aan je Sonos toegevoegd.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen