Vraag

connectie storing

• 17 februari 2020
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo, 

technisch probleempje, wie zou er kunnen helpen?

Bezit al meer dan een jaar mijn Sonos Surround systeem die tot nu toe feilloos gewerkt heeft. Mijn poetshulp heeft vandaag het stop contact van mijn rechtsachter sonos-one uitgetrokken. Mijn systeem vind hem onmiddellijk terug maar bij het tot slot maken van de connectie  krijg ik steeds een foutmeldingen dat ik een nieuw product “moet” toevoegen.

Indien ik gewoon op verder-gaan druk begin ik het volledig proces opnieuw. 

Enige hulp meer dan welkom!

2 Reacties

Reputatie 2
Badge +1

Wat ik zou doen is t volgende, ga naar instellingen, systeem, kies de kamer met de surround opstelling (bij mij “huiskamer”) scrol een stukje naar beneden en kies de optie “surroundspeakers verwijderen”, vervolgens reset je beide surroundspeakers, en voeg je ze opnieuw toe (alsof je ze nieuw zijn)

Reputatie 5
Badge +3

Indien de bovenstaande stappen niet werken raad ik je aan om de Playbar/Playbase/Beam uit en aan te zetten en het nogmaals te proberen. Als ook dat niet werkt is mijn advies om beide surround speakers (en enkel die twee, niks anders) terug te zetten naar fabrieksinstellingen. https://support.sonos.com/s/article/1096?language=nl_NL en het daarna nogmaals te proberen.

Reageer