Connectie One SL tussen keuken en woonkamer valt weg.

  • 24 February 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Situatie is als volgt. Heb bij de televisie een playbar en een tweetal One SL, samen de groep woonkamer. In de keuken (L-vormig huis) hemelsbreed 5 meter verder staat nog een losse One SL, genaamd (jawel!) keuken. Als ik in de woonkamer zit, zie ik de keuken niet en vice versa. Hangen allemaal aan dezelfde wifi, heb ze allemaal gereset en weer geüpdatet maar groepen zien elkaar niet. Dat is toch raar? Wie weet een oplossing?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Om even te kijken of ik je goed begrijp: je hebt een surroundset (Playbar en 2x One SL) in de "kamer” (niet: "groep”) woonkamer. De losse One SL staat in de "kamer” keuken. Zie voor meer uitleg bijvoorbeeld: https://support.sonos.com/s/article/3391?language=nl_NL

Je zegt Als ik in de woonkamer zit, zie ik de keuken niet en vice versa” en “groepen zien elkaar niet". Bedoel je dat je in de Sonos app nooit beide "kamers” ziet? Kun je wel groepren door de knop even ingedrukt te houden? 

Je zegt: “Hangen allemaal aan dezelfde wifi”. Is er sprake van access points of een mesh netwerk?

 

 

Beste 106rallye,

 

ik heb op meerdere plekken navraag gedaan en het blijkt idd te maken te hebben met een conflicterend modem vs mesh wifi netwerk te zijn. Dank voor je snelle reactie, ik hoop het hiermee op te kunnen lossen!