Beantwoord

Connect probleem

• 21 December 2017
  • 3 reacties
  • 327 Bekeken

Ik heb een connect aangeschaft om dezelfde muziek over mijn stereo te krijgen als via mijn 2 play fives. De connect wordt gevonden in de Sonos app, dus daar geen probleem. Maar nu de volgende stap, sluit 'audio out' op 'audio in', ten eerste op welke want ik heb ongeveer 10 audios in op mijn stereo, en geen enkele werkt. Dus dan maar via optical cable, helaas werkt ook niet. Wie heeft hier verstand van en kan me verder helpen. Bedankt alvast Ramon
icon

Beste antwoord door Eddie the Eagle 15 May 2018, 12:29

Ja moet werken, dat is waarvoor een Connect primar bedoeld is, aansluiten op een bestaande (niet Sonos) installatie dmv een van de uitgangen v/d Connect (Optisch digitaal, Coaxiaal digitaal of Analoog) aan te sluiten hetzelfde type ingang van een receiver. In dit geval dus een van je optische ingangen.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De audio uitgang van de Connect geeft het geluid wat in de Sonos software geselecteerd word.
De ingang van de versterker zou dit moeten oppakken en laten horen.
Een versterker heeft vaak meerdere ingangen, Aux, Phono, etc.
Uiteraard als de Sonos op zo'n ingang word aangesloten, moet de versterker wel ook ingesteld worden om deze ingang af te spelen.
Als in de Sonos software de Connect verteld word muziek af te spelen zou je dit dan over je versterker moeten horen.
Ik wil mijn Connect op mijn LG HB965 TZ surround aansluiten. Slechts 1 lijningang bezet door digicorder. Kan ik één van de 2 optical IN aansluitingen gebruiken?
Reputatie 6
Badge +3
Ja moet werken, dat is waarvoor een Connect primar bedoeld is, aansluiten op een bestaande (niet Sonos) installatie dmv een van de uitgangen v/d Connect (Optisch digitaal, Coaxiaal digitaal of Analoog) aan te sluiten hetzelfde type ingang van een receiver. In dit geval dus een van je optische ingangen.