Beantwoord

Connect kan niet worden verbonden

• 15 mei 2020
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Met mijn samsung S8 heb ik regelmatig problemen om connectie te maken met de SONOS. Via de laptop is er geen probleem dus de SONOS staat gewoon prima in het netwerk. 

App al opnieuw geïnstalleerd en al … 

help?

icon

Beste antwoord door Mark W 20 mei 2020, 09:33

Klopt het dat ik een draadloze wifi versterker zie in de diagnose?

Dan kan ik je meteen al vertellen dat dit de oorzaak is, draadloze wifi versterkers hebben als nadeel dat niet al het netwerk verkeer goed wordt doorgestuurd.

Ik zou je anders willen aanraden om even de volgende post hierover eens te lezen.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Laurens,

Zou je anders eens een diagnose willen versturen als je er problemen mee heb?

Als je hier dan het bevestigingsnummer plaatst kijk ik er graag even naar voor je.

Hey Mark,

het bevestigingsnummer van de diagnostische info is 1126328785.

Merci!

Reputatie 4
Badge +2

Klopt het dat ik een draadloze wifi versterker zie in de diagnose?

Dan kan ik je meteen al vertellen dat dit de oorzaak is, draadloze wifi versterkers hebben als nadeel dat niet al het netwerk verkeer goed wordt doorgestuurd.

Ik zou je anders willen aanraden om even de volgende post hierover eens te lezen.

Inderdaad, er zit een versterker tussen. Helaas hebben we die nodig om stabiel Wifi te hebben. Mijn plan is wel om deze, wanneer ze terug beschikbaar zijn, te vervangen door een Access Point ( dat via UTP bekabeld wordt) zouden de problemen dan opgelost zijn?

Reputatie 4
Badge +2

Ja, bij een bekabelde Access Point zal je geen problemen mogen ervaren.

Deze zou je, los van alleen Sonos,  een internet stabiliteit moeten geven die je via een draadloze versterker niet kan krijgen.

Reageer