Beantwoord

Connect AMP zonder Tunein?

• 7 November 2017
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Misschien een makkelijk op te lossen topic. Maar sinds de laatste topic wil mijn AMP geen verbinding meer maken met TuneIn. Ik heb verschillende speakers in huis. En alle andere speakers maken gewoon verbinding met TuneIn. Behalve de AMP. Ik krijg wel TuneIN als ik de AMP groepeer met een Play1 uit een andere ruimte, maar individueel niet.
Zoals vele heb ik afgelopen dagen ook gevloekt op de laatste update, maar heb nu wel alles aan de praat. (behalve TuneIn op de AMP). Trouwens, de line in werkt wel gewoon bij de AMP.
Heeft iemand een idee?
icon

Beste antwoord door michael betty 8 November 2017, 13:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je een diagnose in willen sturen en het bevestiging's nummer hier willen posten. Het liefst nadat de fout zich voordoet.
Beste Ryan, dank je wel voor je antwoord. Maar ik heb gisteren (als laatste strohalm) maar een factory reset gedaan... Alle streaming diensten voor deze unit (amp) werkte niet meer. (spotify, storytell, tunein, etc) Dus heb ik het zo geprobeerd. En inderdaad het werkt nu gelukkig weer wel. Wil je toch een diagnose? (weet niet of dat nog helpt..)
Reputatie 5
Badge +2
Nee dan is het niet meer nodig. Als het probleem zich weer voordoet. Maak dan een nieuw topic aan met een diagnose of stuur een e-mail naar onze support.