Beantwoord

Connect amp werkt ineens niet meer

  • 10 March 2019
  • 7 reacties
  • 905 Bekeken

Sinds vrijdag werkt mijn Sonos installatie helemaal niet meer, omdat mijn Sonos amp connect als basis van alle speakers ineens niet meer werkt. Meerdere kabels en stopcontacten geprobeerd, echt geen enkele reactie. Kan toch niet zomaar er mee ophouden lijkt me? Ik lees er ook diverse threads over.. Komt niet hoopvol over. Hoor graag even.
icon

Beste antwoord door Tim S 11 March 2019, 11:38

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

@Bardy1960 

Hiervoor ga je contact op moeten nemen met onze support

Dank je wel voor je snelle reactie waar kan ik mijn product naartoe sturen ik ontvang graag 30% korting 

Ik denk dat ik al buiten garantie periode bij maar dat weet ik niet 100% zeker hierbij stuur ik u mijn informatie van mijn toestel waar het omgaat hartelijk dank voor de reactie

S/N: A101 2003CP 48-A6-88-68-DB-1F-B

PIN: 772-75-450

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Bardy1960 ,

Om de Nederlandse support te bereiken vanuit het buitenland kan je het volgende nummer bellen. +31 888642300. Omtrent je vraag repareren doet Sonos, dus dat is geen optie. Speakers die binnen garantie vallen vervangen wij voor een werkend exemplaar en voor speakers buiten garantie hebben wij een andere policy. Defecte producten buiten garantie kunnen naar ons worden opgestuurd ter recycling en in ruil daarvoor terug krijg je een 30% kortingscoupon die je kan gebruiken bij aanschaf van een nieuw sonos product naar keuze. 

Goeiedag mijn amp 

Werkt ook niet meer acuut probeer contact te leggen met Sonos zoals beschreven staat support@sonos.com.

Maar daar kom ik niet verder ik woon in het buitenland in Frankrijk en moet alles verder via de app in het Frans antwoorden dat lukt mij niet ik wil gewoon weten of het te repareren valt of niet ik heb zo'n € 25.000 aan Sonos uitgegeven in de laatste 10 jaar zal wel fijn vinden als er ergens een contact adres zou zijn ik begrijp ook de voorwaarden van een bedrijf maar hier kom ik niet verder mee hoop dat iemand mij kan helpen

 

Reputatie 7

Tja. Het staat boven je post twee maal uitgelegd. Wat kan iemand daar nog aan toevoegen?

Ik heb hetzelfde probleem van de 1 op de andere dag werkt hij niet meer. Is wel al buiten garantie. Wie kan mij helpen? Stopcontact werkt , sonos amp niet

Reputatie 7
Badge +2
Als de Connect:AMP geen teken van leven meer geeft, dus geen led-activiteit, en een andere kabel zal de Connect:AMP ook niet laten functioneren, dan ben ik bang dat je Connect:AMP overleden is.
Wij kunnen een omruiling aanbieden waarin we deze huidige terughalen en een vervangende er voor terug leveren.
Om dit in werking te kunnen zetten ontvangen we je probleem omschrijving graag op onze mail adres: support@sonos.com.
Beschrijf hier graag je probleem, met ook antwoord op de vraag die ik hier stel omtrent een andere kabel.
Beschrijf in deze mail ook graag het serie nummer van het toestel, je volledige naam, volledige adres gegevens en telefoon nummer.
Je zult dan spoedig een mail ontvangen met de te volgen stappen voor omruiling, met mogelijk vrij blijvende offerte als de Connect:AMP buiten garantie zou vallen.
Als hij binnen garantie valt zitten er uiteraard geen kosten aan.

Reageer