Beantwoord

Connect amp koppelen

• 21 November 2018
  • 2 reacties
  • 473 Bekeken

Ik heb sinds 2 dagen een connect amp, playbar en pro-ject platenspeler in mijn bezit.
Nu heb ik mijn playbar netjes met mijn tv gekoppeld, maar wil ook graag mijn connect amp koppelen met de playbar, zodat ik de muziek van mijn platenspeler op de playbar kan beluisteren (ik heb geen andere boxen op mijn amp aangesloten)

Ik ben inmiddels zover dat ik de amp gekoppeld krijg met de playbar, een groep gemaakt van de 2 systemen, maar krijg via de "lijn ingang" op mijn app niets te zien. Ik wordt zelf helemaal uit de app gegoiid waardoor ik mijn systeem eerst weer op de router moet koppelen om in de app te komen.

Zijn er hier mensen die mij hierbij kunnen assisteren.....

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 13:22

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hi, 2 dingen die bij me opkomen als ik het lees:

- werkt de Connect AMP wel zonder aangesloten te zijn op speakers, dit ivm het kwijt kunnen van zijn vermogen, dus blaas je `m niet op op deze manier en is er misschien een interne beveiliging die in werking getreden is. Dit is meer een gedachte dan dit zeker te weten.

- wat ik wel zeker weet is dat je platenspeler een voorversterker moet hebben om te kunnen werken op de Connect Amp. Heeft je platenspeler dit ? Zo niet zul je er een voorversterker tussen moeten zetten om het te laten werken. Mogelijk wordt je lijningang daarom niet herkend.

In theorie moet hetgeen je wilt gewoon werken met daarbij de kanttekening dat de Connect Amp natuurlijk bedoeld is om daar ook speakers op aan te sluiten.
Reputatie 7
Badge +2
De Connect:Amp zal met zijn eigen kamernaam in de app naar voren komen.
Zo zou je de Playbar-Kamer dus de Connect:Amp-kamer z'n ingang kunnen laten afspelen.
Hier hoef je ook niet de 2 kamers voor in een groep te plaatsen.
Omtrent de platenspeler, wat Eddie ook zegt, hier zal mogelijk een voor-versterker op aangesloten moeten worden, als de platenspeler zelf niet al versterkt is.
Zou zeggen, test anders eerst een andere bron op de analoge ingang van de Connect:Amp, bijvoorbeeld een platenspeler, of desnoods dat je een mobiele telefoon/tablet aansluit op de ingang, deze bron iets van geluid laat produceren, en in de Sonos app aangeeft dat de Playbar de ingang van de Connect:Amp moet afspelen.
Zo weet je in iedergeval of er iets mis is met de platenspeler, of met de Sonos configuratie.