Beantwoord

connect amp

• 26 januari 2020
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo, ik heb een connect AMP die een aantal jaren niet aan heeft gestaan. Na verhuizing opnieuw geïnstalleerd. Eerst volledige reset en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. De connect AMP wordt gelijk herkend maar zodra ik muziek wil spelen, knippert het lampje continue oranje/wit. Wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Tim S 4 februari 2020, 11:31

Hoi djmhoog,

Klinkt als een probleem met de versterker binnen het product, waardoor deze geen geluid meer kan geven en het oranje/witte lampje laat zien.

Toch zie ik liever dieper onderzoek, wil je verzoeken onze support afdeling te contacteren via telefoon of email, zodat we onderzoek kunnen doen naar het probleem.

Onze contact gegevens kan je terugvinden op de volgende webpagina.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi djmhoog,

Klinkt als een probleem met de versterker binnen het product, waardoor deze geen geluid meer kan geven en het oranje/witte lampje laat zien.

Toch zie ik liever dieper onderzoek, wil je verzoeken onze support afdeling te contacteren via telefoon of email, zodat we onderzoek kunnen doen naar het probleem.

Onze contact gegevens kan je terugvinden op de volgende webpagina.

Dank voor de reactie Tim, ga ik doen!

Dag,

ik heb een sonos connect amp geinstaleerd op plafond speakers voor buiten niet van sonos. Deze deed het altijd alleen nu staat die niet meer tussen mijn ruimtes en vind die hem ook niet meer. Kan dit te maken hebben met een systeem update dat die deze niet meer ondersteund of? Ik heb hem al geprobeerd te resetten alleen dit werkt niet.

Iemand tips???😊😊😊

Reputatie 5
Badge +3

Een systeemupdate kan misgaan, maar alle ooit gemaakte Sonossen worden nog ondersteund, dus gebrek aan ondersteuning kan het niet zijn. Zit de Connect:Amp aan een draad of op de wifi?

Reageer