Beantwoord

Connect AMP

• 19 July 2018
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Meerdere speakers aansluiten op de connect amp.
Ik heb op mijn connect amp 2 speakers aangesloten. Een op uitgang speaker links en eentje op uitgang speaker rechts. Nu wil ik nog een speaker aansluiten voor in een andere ruimte. Hoe sluit ik die aan op de 2 uitgangen?
icon

Beste antwoord door Tim S 26 July 2018, 13:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Ik heb op mijn connect amp 2 speakers aangesloten. Een op uitgang speaker links en eentje op uitgang speaker rechts. Nu wil ik nog een speaker aansluiten voor in een andere ruimte. Hoe sluit ik die aan op de 2 uitgangen?
Reputatie 7
Badge +2
Zie graag de volgende FAQ welke hier uitleg over geeft.
Weet wel dat de Connect:Amp zijn naam krijgt, en de speakers die hier op aangesloten worden, niet individueel kan worden verteld wat deze moeten afspelen.
Als je dus meerdere kamers individueel wilt aansturen, heb je 2 of meer Connect:Amps nodig.
Badge
Dank Tim S, Ik heb de FAQ bekeken en wat mij niet duidelijk is of het per uitgang 8 ohm moet zijn of per speaker.
Kun je mij daar nog iets meer info over geven...?

Grtz Alfred
Reputatie 7
Badge +2
Dank Tim S, Ik heb de FAQ bekeken en wat mij niet duidelijk is of het per uitgang 8 ohm moet zijn of per speaker.
Kun je mij daar nog iets meer info over geven...?

Grtz Alfred

Het zullen 8 ohm speakers moeten zijn wil je er 2 per kanaal kunnen aansluiten, om in totaal dus 4 speakers op een Connect:Amp te kunnen verbinden.