Combineren

• 29 July 2017
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Ik ben het bezit van een playbar en 2 play 1's.
Zojuist nog een play 5 (gen2) twee aangeschaft.
ik krijg deze niet toegevoegd aan de playbar met de 2 play 1's die ik als naam huiskamer voor de tv heb ingesteld.
De app gaf de naam huiskamer niet maar wel huiskamer 2 als enige mogelijkheid.
Kan 1 play 5 wel toegevoegd worden?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Ja, als een andere kamer. Wanneer je alle kamers dezelfde naam geeft, dan is het moeilijk om ze uit elkaar te houden wanneer je van kamer wisselt. Denk je in dat je bijvoorbeeld de Play:5 eens ergens anders wilt gebruiken, zoals in de keuken. Dan weet je niet welke de Play:5 is, omdat er twee keer woonkamer staat in het kamer overzicht.
Het is mogelijk om de Play:5 toe te voegen in een groep samen met de Playbar en Play:1s. Dit kun je doen na de installatie. Via de mobiele controller app heb je in bijna elk scherm bovenin de naam van de geselecteerde kamer staan. Wanneer je hierop drukt dan kun je de kamer waarin je muziek wilt afspelen selecteren, maar je hebt ook een knop bij elke kamer waar 'groep' op staat. Wanneer je hierop drukt kun je andere kamers toevoegen. Ik raad je aan om de groep vanuit de Playbar aan te maken, omdat je vermoedelijk onder andere televisie geluid gaat willen streamen (de naam van de kamer waar je op groep drukt wordt de 'groepsleider', alle muziek gaat eerst hierheen en daarna naar de rest).