Beantwoord

combinatie Play:3 en Gen2

  • 21 February 2021
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

Ik ben op dit moment in bezit van een Sonos Play:3 en wil mijn systeem gaan uitbouwen met de Sonos One 2 Gen. 
 

In hoeverre zijn de Play:3 te koppelen met de nieuwste generaties Sonos? Is dit aan te raden of juist af te raden? Of totaal niet mogelijk?

Graag jullie tips & tricks, dank!

icon

Beste antwoord door 106rallye 21 February 2021, 12:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Beste 106Rallye, dank voor je reactie. Erg zinvol! De One SL is dan inderdaad interessanter, daar ik geen gebruik ga maken van stembediening. Ik heb verder (nog) geen andere devices, dus dat gaat goed. Dank!

Reputatie 7

Je kunt een One gewoon toevoegen aan je Sonos set up. Hij krijgt dan een eigen “kamer”, die je kunt “groeperen” met je bestaande Sonos speaker.

De One is alleen interessant als je een slimme assistent (Alexa of Google Assistent) wilt gebruiken op je speaker. Anders kun je net zo goed de One SL kopen, die geen microfoon heeft en goedkoper is.

Sinds vorig jaar heeft Sonos nieuwe software (S2) die in de toekomst belangrijke vernieuwingen kan bieden. De oude S1-software krijgt alleen nog veiligheidsupdates en zal qua functionaliteit op termijn achteruit gaan. Zowel de One (SL) als de play;3 zijn echter geschikt voor S1 als S2, dus je kunt kiezen. Lees eens rond of het voor jou goed is om (mocht je dat nog niet gedaan hebben) over te gaan naar S2. Ik lees niets over andere Sonos devices in je post, maar mocht je die hebben kijk dan even voor je naar S2 zou gaan, zie https://support.sonos.com/s/article/4786?language=nl_NL