Beantwoord

cd speler aansluiten via Connect

• 3 December 2018
  • 5 reacties
  • 2305 Bekeken

Hoi, ik heb probleem dat ik Connect niet geinstalleerd krijg voor aansluiten van cd speler naar Sonos sounbar in 'Kamer'. Bij Selecteer 'Speaker of Sub toevoegen' of 'Boost of Bridge toevoegen, staat niet de "connect" genoemd. Moet ik eerst nieuwe kamer aan maken en daarbij de speakers etc opnieuw koppelen en komt dan ergens 'connect' naar voren??
icon

Beste antwoord door Frank N 5 December 2018, 15:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Ron, mijn excuses de app is niet heel duidelijker hier in. De Connect valt onder 'speaker of Sub', die optie mag je dus kiezen om de Connect te installeren.
Bedankt, dat is gelukt! Maar er komt nog geen geluid. Ik kan in app zien dat cd speler verbonden is maar geen geluid uit speakers. Wat nu? Apart de one kopelen?
Reputatie 7
Badge +2
Via de Bladeren knop zul je de analoge ingang zien verschijnen, je wilt in Sonos aangeven dat Sonos deze ingang moet laten horen voordat je de aangesloten CD-speler te horen krijgt.
Hoi Tim, gevonden maar geel geluid uit speakers, wel als ik verbind met andere bestaande kamer en de connect hierbij in een groep zet. Geen geluid direct via connect??
Reputatie 7
Badge +2
Dus je weet zeker dat de bron die op de ingang aangesloten zit, op Play staat en dus geluid geeft? (kan je extra bevestigen door bijvoorbeeld een kop-telefoon op een cd-speler aan te sluiten)
Daarna heb je de juiste kamer gekozen en de analoge ingang gekozen, en hoor je die cd-speler dus niet op de gekozen kamer?
Zou je ook nog een andere kabel tussen de cd-speler en Sonos kunnen verbinden?
Zie ook graag een diagnose tegemoet.