Bridge kapot

• 17 februari 2018
  • 15 reacties
  • 1084 Bekeken

Sinds vandaag branden er geen lampjes meer op bridge en kan ik niet meer inloggen

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wil je een ander stopcontact proberen, en als je hebt eventueel een andere Bridge adapter? Mocht dit niet werken dan is de Bridge kapot. We hebben alleen geen Bridges of stroomadapters meer. Wel kun je een Boost als vervanging krijgen. De kosten hiervoor zijn 89 euro. Mocht je het systeem draadloos willen proberen, dan kan dit ook. De stappen hiervoor zijn als volgt:
1. Eerst bekabel je je Sonos apparaat aan de router met een internetkabel.
2. Zorg ervoor dat al de Sonos apparaten op de stroom staan voordat je verder gaat.
3. De Sonos app zou na een paar minuten weer het Sonos systeem moeten kunnen vinden.
4. Ga naar de instellingen in de app, dan naar geavanceerde instellingen. Hier vind je de draadloze installatie, die mag je doorlopen.
(mocht je de optie 'Geavanceerd' niet vinden, dan heeft het systeem een update nodig)
Ik heb vrees ik hetzelfde probleem: de lampjes op de bridge branden niet meer. Aansluiten op een ander stopcontact werkt ook niet. Met de adapter van Philips Hue werkt de bridge wel weer, het probleem zit dus echt in de adapter zelf.
Reputatie 7
Badge +2
We hebben helaas geen Bridges en ook geen voeding's kabels voor Bridges meer op voorraad.
We kunnen deze terughalen en hier een vervangende Boost voor aanleveren.
Vaak valt de Bridge buiten garantie en komt hier een kosten plaatje van 89 euro bij kijken (ipv de nieuwprijs van 119 euro).
Indien je wilt dat ik dit voor je in werking zet, ontvang ik graag het serie nummer van de Bridge.
Als je zelf een goedkopere voeding kabel weer te regelen, dan is dit uiteraard ook een weg die je kan bewandelen.
Beste Tim,
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen interesse in de de aanschaf van een nieuw Sonos apparaat om hiermee het probleem van een defecte Bridge adapter op te lossen (overigens is de Boost bij veel winkels voor 99 euro te koop, een echt goede deal vanuit Sonos is het dan ook niet). Veel vreemd dat er zo veel mensen last hebben van kapotte adapters. Mijns inziens past dit niet bij de aanschaf van een premium product als Sonos,
Vandaag precies hetzelfde probleem. Bridge werkt opeens niet meer. Ik vermoed dat de voeding kapot is. Beetje jammer dat die niet meer te leveren zijn door Sonos. Zijn er misschien elders alternatieven te verkrijgen?
Reputatie 7
Badge +2
We maken al vele jaren geen Bridges meer, Sonos maakt tegenwoordig de Sonos Boost, die 3 antenne's heeft ten opzichte van een Bridge die 1 antenne heeft.
Mijn bridge werkt ook niet meer! Geen lampjes. Wil hem graag omruilen voor de actie. Serienummer bridge BR 1209 00-0E-58-E6-D7-36-9.
Hoi, Mijn bridge werkt ook niet meer alles gedaan en getest maar nul komma nul . Wil hem ook graag omruilen serie nr is
BR 1011 00-0E-58-46-7A-D0-C hoor graag van jullie!!
Tim, ik heb nog geen reactie mogen ontvangen op: Mijn bridge werkt ook niet meer! Geen lampjes. Wil hem graag omruilen voor de actie. Serienummer bridge BR 1209 00-0E-58-E6-D7-36-9.
hoor graag van je zodat ik weer verder kan met mijn sonos systeem!!
Badge
Ik ben benieuwd waar jullie een bridge voor nodig hebben. Is jullie WiFi-netwerk niet stabiel genoeg?

Toen ik mijn eerste Sonos (S5) kocht, was een bridge nog nodig. Inmiddels al enkele jaren niet meer. Volgens mij heb ik ‘m nog wel ergens liggen.
Reputatie 5
Badge +2
Gezien er meerdere zijn die een defecte BRIDGE hebben wil ik jullie vragen om ons een e-mail te sturen via het contact formulier.
Ik denk dat de voeding van mijn bridge ook stuk is. Gisteren ineens geen enkel licht je meer, opnieuw opstarten e.d. werkt niet. Ik wil graag een andere adapter proberen. Heb er 3 in huis:
Output: 12V - 1,5 A
output 12 V - 1 A
output 5V - 2,2 A

Die van de bridge was: 5V - 2 A
Mijn vraag: is die van 2.2 A bruikbaar??? of moet ik exact dezelfde waarden hebben?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi hettie. Gezien de Bridge gemaakt is voor het gebruik van 2 Ampère, zal deze maar 2 Ampère van deze 2.2 Ampère gebruiken. In deze zou je dus inderdaad deze adapter (5V - 2.2A) kunnen gebruiken en zou dit geen probleem moeten vormen. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk altijd het beste om een adapter van de Bridge zelf te gebruiken (bijvoorbeeld een die je via Marktplaats of dergelijke aanschaft).
Sinds vandaag ook plotseling geen verbinding meer met mijn bridge. Geen lampjes, geen connectie via de app. Andere stopcontacten, andere kabels helaas geen succes.
Reputatie 4
Badge +3
Hey Michiel,
Vervelend om te horen dat de Bridge niet meer wilt werken.
Gelukkig zijn er wel een aantal oplossingen, die kan je hier lezen.

Mocht er iets onduidelijk zijn, of wilt het niet werken neem dan even telefonisch contact met ons op.

Reageer