Beantwoord

Bridge BR100

• 4 juni 2018
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Volgens mij is mijn bridge gestopt met werken.
Het lampje brandt niet meer als ik de stekker in het stopcontact steek. Heeft u een oplossing?
icon

Beste antwoord door Tim S 6 juni 2018, 14:28

We hebben helaas geen Bridges en ook geen voeding's kabels voor Bridges meer op voorraad.
Als de Bridge stuk is, kunnen we deze terughalen en hier een vervangende Boost voor aanleveren.
Vaak valt de Bridge buiten garantie en komt hier een kosten plaatje van 89 euro bij kijken ( ipv de nieuwprijs van 129 euro ).
Indien je wilt dat ik dit voor je in werking zet, ontvang ik graag her serie nummer van de Bridge.
.
Bekijk origineel

4 Reacties

Kan ik een stroomkabel ergens kopen? Waar moet ik dan opletten?
Reputatie 7
Badge +2
We hebben helaas geen Bridges en ook geen voeding's kabels voor Bridges meer op voorraad.
Als de Bridge stuk is, kunnen we deze terughalen en hier een vervangende Boost voor aanleveren.
Vaak valt de Bridge buiten garantie en komt hier een kosten plaatje van 89 euro bij kijken ( ipv de nieuwprijs van 129 euro ).
Indien je wilt dat ik dit voor je in werking zet, ontvang ik graag her serie nummer van de Bridge.
.

mijn Bridge voedingskabel heeft het ook begeven, enig idee waar ik een vergelijkbare kabel kan bestellen of wat de technische specificatie (5V 2A maar wat voor stekkertje?) is.

Alvast bedankt voor je informatie

Reputatie 5
Badge +3

Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik vind terug dat de stekker een type ‘M barrel’ is. 5.5mm buitenkant, en 2.1mm binnenin.

Reageer