Beantwoord

Bridge

• 16 August 2018
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Bridge werkt niet meer; geen contact met app en lampjes achterop bridge branden niet meer en dus geen muziek...in een ander stopcontact evenmin. Kan de bridge stuk zijn?
icon

Beste antwoord door schreven 16 August 2018, 12:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Schreven. Dat klinkt ernaar dat je Bridge of de adapter defect is. Ik vermoed dat deze buiten garantie valt maar plaats gerust het serienummer hier. Dan zal ik kijken of deze nog binnen de 2-jarige garantie valt.

Om nu weer muziek te krijgen heb je een paar opties:
- Probeer een andere adapter. Let op dat je dezelfde voltage en amperage hebt als de originele adapter.
- Een speaker bedraadt aansluiten permanent
- de Bridge buiten garantie tegen betaling omruilen voor een Boost (de opvolger van de Bridge)
- Een speaker tijdelijk aansluiten en instellen dat Sonos met je WiFi-netwerk mag verbinden. Dit kan in de app via 'instellingen' en vervolgens 'geavanceerde instellingen' en daarna 'Draadloze installatie'. (Let wel op dat hier een paar haken en ogen aan zitten: je kunt niet meerdere WiFi-signalen hebben met dezelfde naam en je kunt geen repeaters gebruiken.)
oke, ik kijk vanmiddag even naar het serienummer, maar ik denk dat er geen garantie meer op zit. Is een nieuwe Boost een alternatief voor de Bridge?
ow, ik zie dat je de Boost al aanbeveelt! 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Jazeker. Een Boost kost normaal gesproken 119,- op onze website. Indien je een defecte Bridge opstuurt naar ons (via een procedure) kan ik een refurbished Boost aanbieden momenteel voor 89,- met de gebruikelijke 2-jaar garantie.
Hoi,
ik heb even een nw transformator en platte kabel vervangen (deze ah ik nog in een doos zitten) en nu doet de bridge het weer. Opgelost dus! Bedankt voor je snelle hulp en advies.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Ik was vergeten om de optie te geven om een andere adapter te proberen met dezelfde voltage en amperage.