Beantwoord

Bridge

• 14 July 2018
  • 4 reacties
  • 554 Bekeken

Mijn bridge lijkt niet meer te werken. Sonos werkt alleen nog als ik een speaker of mijn connect met kabel aan de router verbindt. Anders niet. Heb ik nieuwe bridge of Booster nodig of kan ik dit probleem anders oplossen?
icon

Beste antwoord door Tim S 20 July 2018, 16:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is er nog led-activiteit actief op de Bridge? Boven het knopje zou er een wit lampje actief moeten zijn door het plastic heen.
Reputatie 2
Mijn bridge lijkt niet meer te werken. Sonos werkt alleen nog als ik een speaker of mijn connect met kabel aan de router verbindt. Anders niet. Heb ik nieuwe bridge of Booster nodig of kan ik dit probleem anders oplossen? Ik heb exact ‘t zelfde probleem
Reputatie 2
Kan iemand mij helpen, ik hen exact ‘t zelfde probleem
Reputatie 5
Badge +2
Wanneer een Bridge kapot gaat, heb je twee opties. Je kan je systeem helemaal draadloos maken, dan heb je geen Bridge of Boost meer nodig. Dit werkt zo:
1. Eerst bekabel je je Sonos apparaat aan de router met een internetkabel.
2. Zorg ervoor dat al de Sonos apparaten op de stroom staan voordat je verder gaat.
3. De Sonos app zou na een paar minuten weer het Sonos systeem moeten kunnen vinden.
4. Ga naar de instellingen in de app, dan naar geavanceerde instellingen. Hier vind je de draadloze installatie, die mag je doorlopen.
(mocht je de optie 'Geavanceerd' niet vinden, dan heeft het systeem een update nodig)

De tweede optie is dat je een gerefurbished Boost krijgt (met twee jaar garantie) voor een gereduceerde prijs (89 euro). Hiervoor mag je een email sturen naar support@sonos.com met het serienummer van de Bridge, je naam, telefoonnummer en het adres waarop de omruiling plaats kan vinden. Dan krijg je vanzelf een mail met instructies.