Beantwoord

Bose lifestyle 135 en Sonos Connect

• 11 November 2018
  • 2 reacties
  • 483 Bekeken

Ik heb in mijn leefruimte een multiroom bose setup met als hart de Bose Lifestyle 135. Deze is 6 jaar oud en werkt perfect, vooral de "één remote voor alles" feature is handig voor het gezin. Ik heb een Sonos Connect als input op de Bose zodat ik oa Spoitfy kan spelen op de Bose.
Echter ik heb reeds 10 andere SONOS devices en plan er nog bij te kopen.... 🙂 Ik slaag er echter niet in de delay tussen SONOS en BOSE goed te krijgen. Nu ik een patio naast de leefruimte met Sonos wil installeren... probleem!
HOE kan ik dit wegwerken?
(Bose vervangen door een SONOS opzet maar dat zou me +2000 euro kosten...)
Wat is de beste opzet hier?
icon

Beste antwoord door Tim S 13 November 2018, 10:23

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De Sonos Connect en de andere Sonos speakers zullen synchroon zijn als je deze kamers in een groep plaatst.
Als er dan toch een vertraging op de Bose hoorbaar is, dan ben ik bang dat dit veroorzaakt word door deze Bose installatie.
Hopelijk zitten er instellingen op deze Bose om de vertraging eruit te halen, maar als dit er niet op zit dan ben ik bang dat ik teleur moet stellen.
Het ziet er dan naar uit dat de Bose iets met de audio doet voordat deze dit geluid hoorbaar maakt op zijn eigen aangesloten speakers.

Zie graag een diagnose van de installatie tegemoet, dan kan ik vast stellen of er een mogelijk defect aan de Connect is, maar mocht dit uitgesloten zijn dan zal deze gewoon synchroon staan met andere toestellen. (mits ze uiteraard in een groep staan)
Beste Tim S
Dank voor je antwoord!
Ik vrees dat mijn Connect perfect werkt, en dat de Bose een vertraging geeft, dat is voor alle input signalen. Er is geen mogelijkheid om deze processing uit te schakelen.
Ik had gehoopt dat jullie iets uit jullie hoed konden schudden??
Ik vrees dat ik geld zal moeten op tafel leggen en de Bose vervangen... heel jammer, dat zal niet voor binnenkort zijn...