Beantwoord

Boost installeren

  • 7 November 2021
  • 5 reacties
  • 1337 Bekeken

Ik heb zojuist een Sonos Boost gekocht met de bedoeling een apart Sonos-netwerk te maken van mijn bestaande wifi, maar ik kan niet vinden hoe ik deze moet verbinden met de S2-app. De instructies lijken betrekking te hebben op de S1-app. Ik heb geprobeerd de boost aan te sluiten en verbinding te maken met mijn router en vervolgens een apparaat toe te voegen aan de S2-app, maar er gebeurt niets. Kan iemand helpen?

icon

Beste antwoord door Erooij 7 November 2021, 11:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Misschien een inkopper maar...heb je de Boost wel met een ethernetkabel aangesloten aan een LAN-poort van je router ? Dat is nl het hele idee er achter.

Reputatie 7
Badge +3

Even los van de problemen met de boost……. Heb je niet de mogelijkheid om je Beam rechtstreeks aan het netwerk te koppelen om zo een Sonos netwerk op te bouwen?

Heb zelf geen boost en kan je daar dan ook niet mee helpen, maar mijn bekabelde playbase zorgt voor een prima Sonosnet.

Reputatie 7

Volgens mij zijn er geen grote verschillen tussen de S1 en de S2 app. Kun je zien of de Sonos devices inmiddels wellicht zelf zijn overgegaan naar Sonos net (WM:0)?

@106rallye,

Dat er grote verschillen zijn tussen de S1 en S2 versies klopt helemaal. Weet jij hoe ik kan zien of de devices op WM:0 staan?

 

Reputatie 7

Instellingen-Systeem-Over mijn systeem