Beantwoord

Boost als bridge gebruiken ?

• 24 June 2018
  • 7 reacties
  • 2068 Bekeken

Weet iemand als je een boost als bridge kan gebruiken ?
Vroeger kon ik met m'n bridge'n een redelijk afstand overbruggen, echter nu lukt dit blijkbaar plots niet meer ...
icon

Beste antwoord door Tim S 20 July 2018, 14:36

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
De Boost is de nieuwere versie van de Bridge, zeg maar Bridge 2.0. De boost heeft nieuwe technologie, maar heeft in essentie dezelfde functionaliteit als de Bridge.
Reputatie 4
Badge +3
Wat Eddie zei is correct, de Boost is de opvolger van de Bridge dus in principe zou je eigenlijk alleen maar een betere ervaring met de Boost moeten hebben. Als je eventueel een afstandsprobleem lijkt te hebben, hoor ik graag om wat voor afstand dit gaat (tussen Boost en speaker)
Ik dien dus een bridge te vervangen door een boost ?
Kan ik deze wisselen of moet er nieuwe worden gekocht ?
Reputatie 4
Badge +3
Nee hoor, je kan de Bridge nog perfect gebruiken. Zoals er gezegd wordt in de wereld van techniek: If it ain't broke, don't fix it. Dus met andere woorden, als je geen problemen hebt met de huidige configuratie met de Bridge, is het kopen van een ander product om de Bridge te vervangen (in dit geval de Boost) zonde. Daarnaast is het zo dat zelfs als je problemen hebt, dan kunnen we altijd eerst kijken hoe het draadloos in huis werkt tussen de speakers, het zou iets simpels kunnen zijn zoals draadloze storing.
Beste,

Ik ben hier nog eens terug .
Door werkdrukte kon ik hier niet in verder doen.
Echter kom ik momenteel redelijk gek van het systeem.
Eerst werkte het niet , dan weer wel enz....
Gisteren werkte het wel terug een avond en deze morgen vond het terug geen verbinding...
Zoals ik zei is de verbinding als volgt
Boost bij router - Bridge1 in living (8m) - Bridge2 buiten onder carport (10m) - connect bij installatie (6m)
Dit heeft steeds gewerkt en sinds kort niet meer . (soms wel soms niet)
Vandaag bridge2 en de connect afgekoppeld om even aan de router te plaatsen.
Hierna terug op hun plaats gezet, even had ik verbinding maar neen group kunnenm maken en nu lukt het terug niet meer.
Zeer vervelend !!
iemand enig idee wat er plots aan de hand kan zijn na 5 jaar goed functioneren ??
Reputatie 7
Badge +2
Zou je ons telefonisch kunnen benaderen? Kunnen we rechtstreeks feedback en een mogelijke oplossing voorzien.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Maandag t/m Vrijdag gratis te benaderen van 10:00 tot 18:00