Beantwoord

Bij inschakelen van mijn pas aangekochte beam zijn de 2 bestaande groepen niet meer zichtbaar in de app.

  • 28 February 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb pas een Sonos Beam aangeschaft.  Ik krijg deze beam niet in het bestaande systeem gevoegd.  Als ik de Beam inschakel dan verdwijnen mijn bestaande groepen en kan ik die niet meer bedienen.  Ik heb al vanalles gedaan om te trachten dit op te lossen maar niets helpt.  Is hier hulp mogelijk aub?

icon

Beste antwoord door 106rallye 28 February 2021, 13:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Even voor de duidelijkheid: verdwijnen er nu groepen (jouw verwoording) of kamers (wat ik uit de context lijk te begrijpen)? En hoe schakel je de Beam in? Die heeft geen aan en uit-knop, dus bedoel je dat je de stekker in het stopcontact doet?

Vervolgens: gebruik je de S1 software of S2? Of beide? Hoe is je Sonos-systeem aangesloten? Wifi, Bridge, Boost, bekabeld?

Er verdwijnen kamers. De Beam wordt ingeschakeld via de stekker. Ik gebruik de S2 software en het Sonos-systeem is aangesloten via Wifi.

Reputatie 7

In een ander topic (Beam en Connect gen2 niet in een kamer | Sonos Community) leek een gelijkaardig probleem aan de orde te zijn:

Ik zie hier nog de tip om één van de apparaten te resetten: Symfonisk stereo trouble | Sonos Community

Dit lijkt eenzelfde probleem. Zie Je Sonos-product resetten | Sonos

N.B. als je beide apparaten reset ben je al je instellingen kwijt.

Wellicht dat dit jou ook helpt?

Een volledige reset en alles volledig opnieuw doen is inderdaad de oplossing. Bedankt voor deze tip!