Beantwoord

Bij inloggen last van VPN melding

• 23 december 2018
  • 10 reacties
  • 2033 Bekeken

Als ik inlog krijg ik de melding dat ik verbonden ben met een VPN netwerk. Dat is niet zo zeggen mijn instellingen. Ik kan niets doen. Wie heeft de oplossing.
icon

Beste antwoord door Tim S 16 juli 2019, 10:14

@Adriaan Zijlmans & @ankejoos
We zijn er op het moment achter, Je wilt via een Samsung telefoon naar, "Instellingen > Apps > Secure Wifi".
Deze Secure Wifi functie zorgt er voor dat de telefoon zich binnen een VPN ziet, en dus zal ook de Sonos-app deze melding dan geven.
Je wilt deze Secure-wifi dan ook uitzetten om dit probleem op te lossen.
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Voor dit probleem willen we je vragen telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een oplossing toe kunnen werken.
Je vindt ons telefoonnummer en onze openingstijden op https://www.sonos.com/contact/contact-options.
ik kan ook niet meer aanmelden op mijn sonos... krijg steeds de melding dat ik een vpn verbinding gebruik maar dit is niet zo ....
liefst zo snel mogelijk een oplossing .....
bij mij bij samsong a70
Reputatie 5
Badge +3
@ankejoos Heb je al gebeld met Sonos zoals hierboven geadviseerd?
Reputatie 7
Badge +2
@Adriaan Zijlmans & @ankejoos
We zijn er op het moment achter, Je wilt via een Samsung telefoon naar, "Instellingen > Apps > Secure Wifi".
Deze Secure Wifi functie zorgt er voor dat de telefoon zich binnen een VPN ziet, en dus zal ook de Sonos-app deze melding dan geven.
Je wilt deze Secure-wifi dan ook uitzetten om dit probleem op te lossen.

Is secure wifi hetzelfde als wificontrol?

Reputatie 7
Badge +2

Misschien, Wij hebben aan onze kant deze term nog niet eerder vernomen.

Als je een VPN melding krijgt, en je zou deze Wificontrol functie uit zetten, blijft de VPN melding dan zichtbaar?

Ik heb al met Sonos gebeld maar het antwoord was, hier is geen oplossing voor.

Hanneke Mulder

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb al met Sonos gebeld maar het antwoord was, hier is geen oplossing voor.

Hanneke Mulder

Weet niet hoe het gesprek verlopen is, dit klinkt wat kortaf.

Toch officieel ondersteunen we VPN’s niet, mede omdat het problemen zal leveren.

Het doet je toestel denken in een ander netwerk te zijn dan waar je Sonos staat aangesloten.

Dus als je telefoon om een reden zou denken in een ander netwerk te staan, zal de Sonos app de melding geven zoals je ‘m nu ziet verschijnen.

Reageer