Vraag

Beide Sonos One verliezen telkens verbinding met de app

  • 16 November 2021
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Beste Lezer,

Ik ben in het bezit van 1 Sonos ARC en twee Sonos ONE SL. Deze staan allemaal in onze woonkamer. Met de Sonos ARC hebben wij nooit problemen en is altijd te vinden in de app. Echter de twee Sonos ONE's zijn vaker niet dan wel te vinden in de app. 
Nu hebben wij de twee Sonos ONE's als stereo paar geïnstalleerd. Met veel moeite is het nu weer gelukt om 1 Sonos ONE te zien in de app, maar nu staat er  Huiskamer 1 L+?. De tweede ONE is niet te vinden...
 

Het vreemde is dat als ik nu radio afspeel via de Sonos ONE die wel wordt herkend, dat beide Sonos ONE's muziek afspelen.. Ook als beide Sonos ONE's niet worden herkend in de app en ik druk handmatig op de middelste knop van één van de twee ONE's druk, dan wordt de radio wel gewoon afgespeeld. Hoe kan ik dit oplossen? Ik zie wel dat mijn beide ONE's WIFI verbinding hebben.

Mijn Diagnostische info is: 216749565

 

Mvg,

Robin


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Beste Dylan,

Bedankt voor je bericht.

Het herstarten heeft geen zin. Dit heb ik al verschillende keren geprobeerd.
Inmiddels werkt alles weer, door mijn beide ONE's terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Ik ben benieuwd voor hoelang het blijft werken.
Indien het probleem zich opnieuw voordoet zal ik telefonisch contact openmen.

Mvg,
Robin 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Robin1991,

Zou je de One SL (R) een keer kunnen herstarten?

Dit kun je doen doen de stekker van de One eruit te halen voor een 5-tal seconden en er daarna opnieuw terug in te stoppen. 

Controleer of het vraagteken dan nog aanwezig is ja of nee. 

Via het forum worden er geen diagnoses uitgelezen. Indien je ondersteuning wenst te krijgen op basis van de diagnose, dan raad ik aan om even telefonisch contact op te nemen.