Vraag

Beam ziet ARC niet met Samsung One Connect Box

  • 16 October 2020
  • 1 reactie
  • 813 Bekeken

Hello,

 

Mijn Samsung (UE55JS8000) is verbonden op een Samsung One Connect Box (hoort bij de tv) en daar zit een kabel van de ARC poort op naar de Beam. Beam heeft verder een UTP kabel ingeplugd. 

Op de Samsung staat Anynet+ (HDMI-CEC) geactiveerd  en luidsprekerinstelling op Receiver(HDMI) gezet. (ook deze gelezen https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/how-to-use-hdmi-arc-on-samsung-smart-tv/)

Als ik nu via de Sonos S2 app de beam probeer te verbinden met de TV (via ARC) dan hoor ik tijdens het testen niks en kan hij geen TV afsprelen. De beam werkt verder perfect, dus gewoon bedienen , spotify via iOS gaat goed. 

Vroeger heeft de TV wel gewerkt met de Beam, maar op een gegeven moment niet meer. Gevoel zegt na overgang van de oude sonos app naar de nieuwe (maar twijfel).

De TV EN de Sonos Beam volledig gerest naar fabriek en opnieuw ingesteld, maar ook dat werkt niet. 

Wat zou ik nog kunnen doen?     

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Wonderbaarlijk ook een foutmelding bij Netflix, advies was TV 3 minuten van het stroom af en daarna weer aan. En voila dit probleem is hier ook mee opgelost.