Beantwoord

Beam wordt niet gevonden

• 3 September 2018
  • 2 reacties
  • 679 Bekeken

Ik ben de beam aan het installeren op de alternatieve manier omdat het met standaardinstallatie niet lukte. De Beam staat nu dus aangesloten op de router en tot aan het horen van de klok gaat het goed. Na het horen van de klok blijft het lampje rood branden en krijg ik de melding dat het Sonos product niet is gevonden en dat ik het dichter bij de router moet zetten. Maar hij staat dicht bij de router en is daar zelfs met ethernetkabel op aangesloten. Ook opnieuw proberen lukt niet en stroom eraf en opnieuw ook niet. Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Frank N 4 September 2018, 10:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Miekie, heb je nog andere routers of signaalversterkers in huis? Ik wil je vragen om die tijdelijk van stroom te halen en de router waar je de Beam mee hebt verbonden even aan en uit te zetten. Als je hierna nogmaals de installatie wilt proberen uit te voeren.

Mocht dit niet lukken dan hoor ik graag welk merk het router is en wie je internet provider is.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb de andere versterkers uit gezet en de router ook uit en aan gedaan. M’n lampje blijft wit branden, daarna kan ik de knop indrukken maar hoor ik geen klok geluid. Vervolgens valt het lampje helemaal uit