Vraag

Beam koppelt niet aan tv

  • 7 October 2020
  • 7 reacties
  • 1515 Bekeken

Ik ben in het bezit van een Samsung smart tv en een Sonos Beam. Lange tijd heeft alles gewoon gewerkt, maar sinds kort gaat het geluid van de tv niet meer over de beam. Er is niks verandert aan de situatie. Bij het proberen te koppelen via de app, krijg ik de foutmelding: 'tv-speakers is niet verbonden'. Ik heb zowel de tv als de beam al naar de fabrieksinstellingen gezet en opnieuw geïnstalleerd en de kabels gecontroleerd. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Staat Anynet (HDMI-CEC) aan?

Ja, deze staat aan!

Reputatie 7

Even uit en weer aan?

Dit heeft inderdaad geholpen. Heel erg bedankt!

Mogelijk kan je me met nog een probleem helpen. Ik heb ook 2x de Sonos One SL. Deze waren niet meer gekoppeld, maar ik kan ze niet meer verbinden. De app vindt ze niet meer. Ook hierbij heb ik geprobeerd om ze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Heb je een idee wat het probleem kan zijn?

Reputatie 7

Je zou als nieuwe speakers aan moeten kunnen melden en daarna als surrounds. Evt. dichter bij de router de initiele set up doen en voordat je ze als surrounds aanmeld terug naar hun plek (dan moeten ze namelijk over naar de 5Ghz-verbinding met de Playbar)?

Na nogmaals de One's terug te zetten naar de fabrieksinstellingen is het opeens wel gelukt. Toch bedankt voor de hulp!