Beantwoord

Beam installatie loopt vast bij knop indrukken

  • 19 April 2021
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Mijn beam loopt vast tijdens installatie. Hij vindt het product wel, maar na de ‘join’ button hoor ik een leuke gong en er gebeurt helemaal niets. Behalve dat het lampje naar oranje gaat. Inmiddels 10+ pogingen gedaan, inclusief stekker er uit etc. Vermoeiend en teleurstellend... 

Enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door 106rallye 20 April 2021, 10:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Wat zegt de app? Al eens geprobeerd de Beam tijdelijk bedraad met je router te verbinden?

App bleef hangen op scherm met ‘druk op de knop op je beam’. Heb toen bedrade installatie gedaan. Dat ging goed, weer op WiFi verder en er komt ook geluid uit met TV. Nu weer volgende probleem: in Sonos app herkent hij de beam niet, met ontbrekend product zoeken blijft hij zoeken en komt weer op alternatieve installatie uit. Weet niet hoe ik dit weer kan fixen, blijf anders in cirkeltjes draaien...

Reputatie 7

Dan lijkt het mij tijd worden om eens te bellen met Sonos….

Yep… 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Pat12 en welkom op onze Sonos Community!

 

Aangezien de beschrijving van het probleem lijkt erop dat er ergens tussen de Beam en het netwerk de communicatie misgaat. Als je al contact met de klantenservice hebt gehad, is het probleem opgelost? 

 

Graag hoor ik wat de oplossing was.

Het heeft zichzelf opgelost na loop van tijd… Snap niet waarom het nu wel werkt, maar het werkt.