Beantwoord

Beam in combinatie met 2 One's


Ben in het bezit van 2x One’s (en dat werkt prima) en gisteren een Beam aangeschaft voor onder mijn Sony 50X94J TV,

nu wil de One’s combineren met de Beam, maar dat lukt me voor geen meter, wat doe ik verkeerd ?

 

icon

Beste antwoord door Erooij 8 August 2021, 20:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je de one’s al verwijderd uit je systeem? Ze mogen volgens mijniet in “een kamer” staan alvorens je ze als surround gaat toevoegen aan je Beam.

https://support.sonos.com/s/article/2927?language=nl_NL

Reputatie 7

Ze mogen ieder geval niet samen een stereopaar vormen.

Vriendelijk dank mensen, het werkt nadat ik de stereoset had verwijderd. Dank

Badge

Heb je de one’s al verwijderd uit je systeem? Ze mogen volgens mijniet in “een kamer” staan alvorens je ze als surround gaat toevoegen aan je Beam.

https://support.sonos.com/s/article/2927?language=nl_NL

Ik wil dit ook gaan doen maar wat is het nou? In het artikel staat het volgende: Je home cinema-product, en producten die je wilt toevoegen als surroundspeakers, moeten al aan je Sonos-systeem zijn toegevoegd als aparte kamers.

Reputatie 7

Ja, maar dus niet twee One SL’s in één kamer als stereoset. Elke speaker in een aparte kamer en dan toevoegen als surround.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer ze al aangemeld zijn, bijvoorbeeld als stereo, dan zal je ze eerst moeten scheiden en in 2 aparte kamers moeten plaatsen alvorens je ze aan de Beam kunt koppelen.

Wanneer het nieuwe zijn dan kan je ze volgens mij wel direct koppelen, althans dat was zo toen ik Sonos kocht maar dat is inmiddels wat jaren terug en misschien veranderd. 

Badge

Dus gewoon even 2 fictieve kamers aanmaken o.i.d.? Is er ergens een stappenplan als je er al twee als stereo hebt staan die als surround moeten gaan dienen?

Reputatie 7

Ik begrijp niet waarom die kamers "fictief” zouden zijn, maar je scheidt de stereoset, dus zal de afgescheiden speaker tijdelijk een eigen kamer vormen.

 

Zie evt. ook stereopaar verplaatsen naar surround speaker | Sonos Community

Badge

Ik begrijp niet waarom die kamers "fictief” zouden zijn, maar je scheidt de stereoset, dus zal de afgescheiden speaker tijdelijk een eigen kamer vormen.

 

Zie evt. ook stereopaar verplaatsen naar surround speaker | Sonos Community

Dat wist ik niet aangezien ik dat nog nooit gedaan heb. Bedankt voor de link, ik begin dan maar gewoon opnieuw!

Reputatie 7

Gaat vast lukken! Succes!

Badge

Gaat vast lukken! Succes!

Thx, nu even wachten tot de gen 2 binnen is volgende week. ;-)