Vraag

Beam en One SL niet apart opstarten?

• 1 februari 2020
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Hallo,

Ik had eerst een Beam en nu ook een One SL via Wifi in aparte ruimtes en het afspelen als groep of apart gaat goed. Maar als de Beam (bij de tv)geheel uitstaat, dus ook niet in standby, kan ik de One Sl, die ik ook als radio gebruik, niet apart opstarten/afspelen. Heb wel wifi ontvangst. Dat opstarten moet toch wel apart van elkaar kunnen, dus als de ander niet aan staat? Wat kan ik doen?

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hey Marjac,

Als je Beam bekabeld via ethernet op het netwerk aangesloten staat, is de Beam het Sonos-wifi in de lucht aan ‘t drukken waar de One op dat moment afhankelijk van is.

Mocht je de Beam van het stroom nemen, dan zal de Sonos-wifi niet beschikbaar zijn, waarin de One niet in de Sonos app zal verschijnen.

Mocht je Sonos volledig draadloos verbonden staan met de wifi van je eigen router, dan zoud je beide speakers netjes moeten zien verschijnen, en als je 1 product van het stroom zou nemen, zou je de andere nog netjes naar voren moeten zien komen.

Zie graag de volgende community post welke dieper ingaat op het verschil tussen Sonos-wifi en je eigen router-wifi.

Reageer