Vraag

Automatisch afspelen via connect amp

• 30 November 2017
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

Sinds kort werkt het automatisch afspelen via mij connect amp niet meer. Vroeger nooit problemen mee gehad, maar sinds de laatste update moet ik steeds toch nog manueel opzetten. Mijn tv is via line in (rca) gekoppeld aan de connect amp en deze speelde tot voor kort dan automatisch op een Play 1. Het werkte perfect, gewoon tv aanzetten en de play1 begon te spelen ook als die vooraf al iets anders aan het spelen was. Kan ik dit oplossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hoe staat de instelling onder Instellingen -> Instellingen Kamer, als je hier de Connect:Amp aandrukt en zijn lijn-ingang bekijkt?
Geluid hoor je verder dus nog wel als je handmatig de audio ingang selecteert?
Staat op naam bron : thuisbioscoop, bronniveau: niveau 2, kamer voor aut. afspelen: living, incl gegroepeerde kamers: aan, vol. Aut. Afspelen: aan
Er zit ook wel een rca audio switch tussen (hangt tv en cd-speler aan), maar deze moet manueel geswitcht worden, switcht niet automatisch. En die zit er al altijd tussen, was tot nu geen probleem.
Handmatig instellen op lijningang werkt inderdaad perfect. Het automatisch switchen gebeurt gewoon niet meer, als je de tv opzet (of cd-speler indien de switch juist is ingesteld uiteraard) komt er geen geluid uit de Sonos, tenzij je de lijningang manueel inschakelt via de app. Manueel werkt alles perfect.
Reputatie 7
Badge +2
Zou je de switch eens er tussen uit kunnen halen om te zien of de Connect:Amp dan wel automatisch je geluid laat horen?