Beantwoord

arc surround maken

  • 14 October 2021
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

hoi,

ik heb sinds gisteren een arc maar kan de boxen niet surround maken. de boxen gaan dan uit. ik begrijp er niks van, iemand een idee.  en ik kan ook kamers niet verwijderen. klopt dit

icon

Beste antwoord door 106rallye 14 October 2021, 09:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Misschien moet je iets meer beschrijven van wat je uitgangssituatie was (stereoset, die je nu surroundspeakers met de Arc probeert te maken?), wat je al gedaan hebt (stereoset al ontkoppeld?) en welke foutmeldingen je in de app krijgt. Ook kan het interessant zijn welke geluidsinstellingen je op je TV hebt (en welke TV, merk en typenummer) en wat de Sonos app zegt dat je aan geluid afspeelt (PCM, Dolby Digital, Atmos?).

Bij Sonos zijn "kamers” speakers of een set van speakers. Kmers verwijderen gaat dus niet als de speakers er nog zijn - en als de speakers er niet meer zijn verdwijnen ze vanzelf.

Heb je deze pagina al eens gelezen: Surroundspeaker toevoegen aan een Sonos home cinema | Sonos

hoi rallye

 

als ik in mijn mobiel alles opnieuw zet dan staan er 3 kamers in die ik wil verwijderen maar dat lukt me niet ook al zijn de speakers verwijderd.

op de kamer die ik aanklikt staat bij de speakers surround maken en dat doet ie niet want dan gaan mijn speakers uit.

sorry maar ben niet zo technisch

groet berry

Reputatie 7

@berry479 Prima dat je niet technisch bent. in principe is dat voor Sonos ook niet nodig. In mijn eerste antwoord stel ik je een aantal vragen, die je helaas niet beantwoordt. Dat maakt het moeilijk om je te helpen.

Mijn belangrijkste vraag was echter: heb je gedaan wat er op https://support.sonos.com/s/article/2927?language=nl_NL staat?

hoi, ik heb het geprobeerd maar er staat geen cinema aansluiting op. ik denk dat ik sonos even het systeem laat overnemen. ik kom er niet uit.

dank voor je hulp

Reputatie 7

Ik in de pagina ook niets staan over een cinema-aansluiting. Ik denk dat Sonos je inderdaad beter even kan begeleiden. Succes!

dank je