Vraag

Arc in surround beluisteren in multiroom kan dat?

  • 2 September 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi, 

Ik ben nieuw in de Sonos wereld. Ik heb nu alles van Sony, maar wil overstappen naar Sonos. Heb nu 2x een One aangeschaft om wat te stoeien met de APP en kennis te maken met het systeem. Dit werkt fantastisch en de mogelijkheden zijn legio. Maar voor ik de rest ga aanschaffen even een paar vragen.

Ik wil straks een Arc, Sub en 2x een One in de voorkamer welke ik als surround instel om TV te kijken. In de achterkamer wil ik een move, zodat ik deze ook de tuin in kan nemen. In de keuken een Ray, ivm de smalle ruimte op de keukenkast. En zo wil ik nog een paar One speakers door het huis hebben. Omdat ik een grote c vormige kamer met een grote doorgang naar de keuken heb, wil ik de arc als surround opstelling in het voorste gedeelte van de kamer samen met de move welke achter staat in dezelfde ruimte, en de Ray in de keuken en de rest door het huis koppelen als multiroom. Zodat ik overal in huis muziek kan luisteren. De vraag is kan dat? Kan ik een surround opstelling wat volgens mij een apparte kamer is binnen de app, koppelen in de App met de rest van de speakers om er multiroom van te maken. Heb ik dan geen vertraging? Nu met Sony heb ik bij de surroundset vertraging tov de rest. Dus in multiroom klinkt dat niet. Indien je dan van de keuken naar de voorkamer loopt hoor je verschil in de muziek, klinkt niet. Wat doet Sonos? Kan dit of krijg ik ook vertraging. 

Nog even een vraag over de Ray, omdat ik beperkt ruimte heb in de keuken past een One niet en een Ray wel, deze kan ik toch zonder problemen gebruiken als Speaker voor muziek en in Multiroom opnemen met de rest?

Alvast bedankt voor jullie reactie, mocht je nog tips hebben dan hoor ik dat graag.

 

Groetjes Peter

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3