Beantwoord

Apparaten uit kamerlijst verdwenen

  • 26 August 2021
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

Van de 5 apparaten zijn er 3 in de app verdwenen. Als ik ontbrekende producten zoeken start worden ze wel getoond maar ik kan ze niet aan de router koppelen. Alle suggesties uitgevoerd: herstarten van apparaten en router haalt niets uit

icon

Beste antwoord door OMTTMO 27 August 2021, 13:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Is het mogelijk om één van de devices (tijdelijk) bekabeld aan te sluiten?

Dat heb ik al gedaan. Via een switch direct op de router.

Reputatie 6
Badge +3

Paar dingen:

Heb je de meest recente versie van de App ? Bij een Iphone wordt deze update meestal automatisch gedaan maar bij Windows en Android moet je dat handmatig doen.

Heb je misschien (ongewild) 2 netwerken draaien omdat je 2 apparaten hebt die een DHCP server hebben lopen ? Dus bv een apparaat in huis voor mesh wifi zoals de TP Link Deco naast je bestaande router van je ISP.

De app is gisteren geüpdatet.  Of ik ongewild nog een netwerk heb draaien, weet ik niet. Dan was het toch eerder misgegaan? We zijn 3 maanden geleden verhuisd, KPN heeft alles geïnstalleerd en tot nu toe ging het perfect. Bijzonder allemaal. .  

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb hier wat berichten voorbij zien komen ivm een probleem met Sonos na een update van de KPN Experiabox. Wellicht speelt dat probleem ook bij jou.

 

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/sonos-kan-na-update-experia-box-v10a-geen-surround-maken-546051/index6.html

 

 

Dank voor alle suggesties. Inmiddels is het probleem m.b.v. de (chat) ondersteuning van Sonos opgelost: nadat de 2 Wifiversterkers van KPN zijn gereset, ,werkt alles weer normaal!!

Reputatie 6
Badge +3

Sonos & wifi-versterkers is een slechte combinatie. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, anders horen we het wel weer hier.