Vraag

app maakt geen verbinding

  • 29 November 2020
  • 7 reacties
  • 472 Bekeken

De Sonosapp kan geen verbinding maken met mijn netwerk. Ook niet bekabeld. Nou hoef ik mijn Sonos Arc niet zo nodig on line te hebben maar ik kan zo ook niet de geluidsinstelling aanpassen. Weet iemand hoe toch bij die instellingen kan komen?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Kan de app geen verbinding maken met je netwerk of maakt de Arc geen verbinding met je netwerk? De app is alleen een afstandsbediening voor het apparaat.

Heb je een screenshot?

De Arc kan geen verbinding met mijn netwerk maken.Nadat de app contact heeft gemaakt met de Arc moet ik inloggen op mijn thuisnetwerk maar dat lukt niet en daardoor kan ik de app ook niet als afstandbediening gebruiken. Ik zoek dus eigenlijk een manier om die inlogstap over te slaan.

Reputatie 7

Nee, je moet zorgen dat de Arc wel verbinding maakt met je WiFi - de Bluetoothverbinding met de Arc die je waarschijnlijk nu hebt is alleen voor set up.

Waarom komt de Arc niet op je WiFi?

Dat weet ik niet.Zowel met WiFi als bekabeld ( wel via een acces point) wil hij geen verbinding maken

Reputatie 7

Vreemd. Access point kan een probleem zijn. Rechtstreeks op de router proberen? 

Acces pointuitgang was niet goed, het is nu gelukt maar wel met kabel.wifi lukt niet.

Reputatie 7

Dan zou ik eens met Sonos bellen.