Beantwoord

amp

  • 6 March 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Hallo . Is er iemand die weet of het mogelijk is om twee speakers in stereo aan te sturen met twee amp,s . Dus 1 amp voor de linker speaker en 1 voor de rechter. En dan de speakers gebrugt aan te sluiten . De linker amp de + van het linker kanaal en de -  van het rechter kanaal en bij de rechter amp de + van het rechter kanaal en de - van het linker kanaal . Zou dat kunnen . Zou dat meer vermogen opleveren . En is dat in stereo te koppelen . Graag hoor ik van iemand of dit mogelijk is .

icon

Beste antwoord door 106rallye 7 March 2021, 10:53

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Volgens mij niet. De Amp heeft uitgangen voor twee speakers, die, zo neem ik aan, apart versterkt zijn. Slechts één van de uitgangen gebruiken zal de output naar de aangesloten speaker dus niet verdubbelen.

Gezien het feit dat de hoeveelheid power van de Amp ten opzicht van zijn voorganger nu juist als een grote pré wordt gezien, komt bij mij de vraag op waarom je dit zou willen. Als je zoveel behoefte aan vermogen hebt lijkt me de combinatie van een Sonos Port en een voor- en naversterker (monoblocks?) wellicht beter.

Badge

Hoi 106rally . Dank je voor je reactie . De reden dat ik dit zou willen is dat de amp,s compact zijn . Om er monoblocks aan toe te voegen wordt het weer z,n rommelig geheel .