Alarm werkt niet.

  • 14 December 2021
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Op mijn slaapkamer werk het sonos alarm reeds 2 weken niet. Ik had daar tot gisteren 2 Ikea symfonisk boxjes staan. Deze twee boxjes heb ik gisteren van naam veranderd en in mijn kantoor gezet. Een nieuwe symfonisk heb ik gisteren geinstalleerd met een nieuwe naam voor mijn slaapkamer. Vanochtend helaas weer geen alarm op mijn slaapkamer.

Op de slaapkamer van de kids staan ook dezelfde boxjes die wel netjes een kwartier later een alarm afspelen.

ik heb 16 minuten na het gewenste alarm vanochtend de diagnose toegezonden. Helaas heb ik het nummer van de diagnose niet gekopieerd. Kunnen jullie de diagnose vinden op mijn systeemnummers?:

build = 66423220

sonos-ID = 128873321

 

Naast dit alarm probleem hebben de boxjes in de woonkamer (5x play1, 1 aub en 1 One) moeite met afspelen. De sonos app op mijn iPhone moet vaak herstarten, 1 boxje begint met afspelen bij een nieuw gekozen nummer en de andere boxjes beginnen pas 20 tellen later.

Dit probleem deed zich in het vorige huis ook vaak voor met een ander modem, andere internetaanbieder etc..

De One is nu sinds 2 maanden aangesloten dmv utp. Helaas heeft dat geen verbetering gebracht. Ben benieuwd of jullie voor deze twee problemen een oplossing hebben.

Groet,

Bart-Willem


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Voor een reactie op je diagnose moet je bellen met Sonos. Hier op het forum doen ze dat niet (meer).

Door het bekabelen van de One gaat je systeem over naar Sonosnet. Dat werkt het beste als de bekabelde speaker een beetje centraal staat ten opzicht van de ander speakers. Is dat bij jou zo?

Ja de bekabelde staat middenin de woonkamer en de slaapkamers van mij en de kids zijn op de 1e en 2e verdieping.