Vraag

alarm instellen

• 30 November 2017
  • 5 reacties
  • 630 Bekeken

ik zou graag wakker worden met muziek van een afspeellijst, ik ga naar ...... meer, nieuw alarm, duw op peiltje sonos afspeellijsten maar krijg een leeg blanco scherm ??? wat kan ik doen ???

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Heb je antwoord gegeven in het volgende topic.
oke bedankt voor je antwoord, ik heb de sonos app een tijd geleden op mijn smartphone gezet en van daaruit altijd de iTunes music afgespeeld, nu probeerde ik op mijn laptop hetzelfde te doen,
sonos
beheren
instellingen muziekbibliotheek
mappen
toevoegen
music map
ging niet dan geprobeerd door te bladeren naar waar de muziek staat op de pc
maar krijg steeds de melding
sonos kan de muziekmap niet toevoegen
reden : kan de gedeelde map "\\desktop- ..........\music niet toevoegen
aan de muziekbibliotheek (1002)

wat kan ik doen?
Reputatie 7
Badge +2
Kan te maken hebben met de Computer welke geen toegang verleent, het kan te maken het met de Router welke de computer niet aan de Sonos doorgeeft.
Weet u zeker dat u de firewall goed geconfigureerd heeft staan?
Misschien handig hier telefonisch contact over op te nemen, wij kunnen met uw toestemming op uw computer inloggen om de instellingen te controleren.
van die firewall ben ik niet zeker, heb raad gevolgd sonos toegang geven via firewall, maar kan daar niets veranderen, er komt op "deze instellingen worden beheerd via de leverancierstoepassing Norton security with backup, ja ik zou willen bellen zodat julie de instellingen kunnen controleren probleem is ik werk overdag van 8 to 17 u, heb laptop niet bij en kan niet bellen op het werk, ik kan na 17 u 15 mocht dat voor jullie mogelijk zijn
mvg
Reputatie 7
Badge +2
Wij zijn te benaderen van 10:00 tot 18:00 uur van maandag t/m vrijdag.
Het is wel aan te raden bij je Sonos installatie te zijn willen we een bevestiging kunnen geven dat een aanpassing op de computer ook echt een oplossing bied.