Beantwoord

Alarm in meerdere kamers tegelijk?

• 11 september 2018
  • 4 reacties
  • 415 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om in meerdere kamers tegelijk het alarm af te spelen. Dit kan alleen maar als ik voordat ik ga slapen de kamers allemaal groepeer. Maar als ik dat dus vergeet, dan gaat alleen het alarm af in 1 enkele kamer. Uiteraard kan ik wel meerdere alarmen instellen, maar als ik dan door het huis loop, dan spelen de alarmen niet synchroon met elkaar en dat is zeer irritant (bv een radiostation). Het lijkt me zo makkelijk om een alarm gegroepeerd aan te kunnen maken.
icon

Beste antwoord door Bob M 18 september 2018, 14:27

Dat zou een mooie functie zijn. We gaan het doorgeven aan ons product development team. Zij houden het forum ook in de gaten, dus mensen kunnen dit topic ook 'liken' om ook aan te geven dat dit idee bevalt. Over toekomstige ontwikkelingen kunnen we niets onthullen, maar via de nieuwsbrief zie je dit soort nieuws het eerst.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dat zou een mooie functie zijn. We gaan het doorgeven aan ons product development team. Zij houden het forum ook in de gaten, dus mensen kunnen dit topic ook 'liken' om ook aan te geven dat dit idee bevalt. Over toekomstige ontwikkelingen kunnen we niets onthullen, maar via de nieuwsbrief zie je dit soort nieuws het eerst.

Beste service,  wanneer pakken jullie dit bericht op, we wachten er al een jaar op.

Reputatie 4
Badge +3

De ervaring leert dat deze community zeker geen "u vraagt, wij draaien" functie heeft. Sonos zal vast wel in het oog houden wat er hier gevraagd wordt, maar dat betekent niet dat je kunt verwachten dat op ieder hier geplaatste wens ook echt een nieuwe functie zal volgen. Over het algemeen maken ze beslissingen op basis van hun eigen gebruiksdata uit de app, de technische haalbaarheid en kosten/baten voor de ontwikkeling.

Dat gezegd hebbende, is er op gehint dat de nieuwe generatie van de software die eraan komt (Sonos S2) voor de meeste courante modellen, een functie zal hebben om groepen vóór te definiëren. Dat zou ook deze functionaliteit makkelijker te implementeren moeten maken.

Reputatie 2
Badge +2

Omdat ik deze functie mis in mijn setup heb ik dit in mijn Domoticz geprogrammeerd. Werkt perfect elke ochtend om 07:00 Stubru op de hele benedenverdieping.

Het zou natuurlijk gemakkelijker zijn om dit rechtstreeks vanuit de app te kunnen doen

Reageer