Beantwoord

AirPlay twee valt weg

• 19 July 2018
  • 7 reacties
  • 1113 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Beste,

Ik heb een Sonos one deze is gekoppeld aan een boost,, dit werkt verder allemaal prima via de sonos app op mijn iPad pro 9,7 en op mijn iPhone 6.

Sinds AirPlay twee is uitgebracht heb ik diverse apps via AirPlay twee geprobeerd echter als ik dit via de iPad Pro 9,7 doe werkt dit perfect maar met de iPhone 6 valt constant het geluid weg.

Iemand enig idee wat het probleem is?
Zowel de iPad als de iPhone hebben de laatste versie van iOS.

Alvast bedankt
Met vriendelijke groet Ron
icon

Beste antwoord door Tim S 26 July 2018, 14:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
airplay1 en nu 2 is voor mij al jaren afgedaan.
Het blijft een buggie protocol.
Vanaf apple TV 1-Imac 2012 al geprobeerd dus heel wat upgrades van hardware later blijft het slecht.
En ik ben zeker niet de enige.....:-)
Reputatie 3
Badge +2
Lekker dan?..... dus ik mag al blij zijn dat 1 apparaat goed werkt?
Reputatie 7
Badge +2
Wij gaan er vanuit dat alles wat een buffer heeft, goed zou moeten afspelen.
Geluid wat dus rechtstreeks van een mac computer word aangeboden, heeft geen buffer, en kan helaas problemen geven.
ITunes zou bijvoorbeeld wel een buffer moeten opbouwen, of een Youtube App die direct cast naar de Sonos.
Reputatie 3
Badge +2
Beste Tim bedankt voor je reactie, de apps waar ik mee getest hebt die op mijn iPhone en iPad staan zijn exact dezelfde en ben niet in bezit van een Mac computer.
Badge
Hallo allemaal ik ervaar hetzelfdfe probleem en als het aan t bufferen ligt waarom geen instelling hiervoor? Zoals in Plex?
Badge
Met Airplay had ik geen last sinds Airplay2 op de One wel
Reputatie 7
Badge +2
Airplay2 maakt gebruik van je wifi, als je wifi niet lekker werkt zou Airplay hier ook problemen in kunnen ervaren.
Zie graag onze Community Post omtrent wifi storing.