Beantwoord

Airplay “geen verbinding mogelijk met ...”

• 15 July 2018
  • 4 reacties
  • 743 Bekeken

Badge
Sinds laatste update naar sonos 9.0 werk airplay 2 prima met mijn playbase en play5, maar zodra ik deze speakers toevoeg in de Apple Home (woning) app houden ze ermee op. Ik krijg dan steeds de melding “geen verbinding mogelijk met ...”. Als ik de speakers weer verwijder uit de woning app, dan werkt het weer. Is hier een oplossing voor of is het een bekend probleem?
icon

Beste antwoord door Tim S 31 July 2018, 13:40

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Ik heb precies t zelfde.. ik kan alleen verbinden met de box van tv als ie aan staat. Maar niet met de box met mijn kamer. Terwijl ik alles nieuw geüpdatet heb
Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Badge
Het nummer is 1926134163 direct gemaakt nadat ik geen verbinding kon maken via airplay
Reputatie 7
Badge +2
De diagnose laat een goed werkende Sonos installatie zien, ik denk toch dat dit met de Home-App van Apple te maken heeft.
We onderzoeken het probleem uiteraard graag, maar hier moet ik je wel voor verzoeken ons telefonisch te benaderen waarin we onderzoek kunnen doen als u bij het systeem in de buurt bent.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44