Beantwoord

AirPlay 2 en Siri via Sonos One op oudere Sonos setups vragen?

• 21 July 2018
  • 2 reacties
  • 301 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo,

Ik heb een Sonos Play 5 (eerste gen) in de keuken, met kamernaam “keuken”. In de woonkamer staat een aan elkaar gekopppelde sub, playbar met 2 play 1’s. Die heten dan als kamer “Living”. Ik begrijp dat ik deze niet kan gebruiken voor AirPlay 2 zonder minstens een Sonos AirPlay 2 compatibel product. Nu overweeg ik een Sonos One te kopen. Om dan AirPlay 2 te gebruiken moet ik dan een groep te maken tussen de One en bv. “Living”. Indien zo, is het mogelijk om dan zo te selecteren dat er enkel geluid komt in de Living door bv. het geluid uit de One dan uit te zetten? Werkt Siri met Sonos ook in België? Zo ja kan ik dan vragen aan Siri dat zij iets afspeelt in “Living”? Of gaat dan alleen als de One gekoppeld is als een groep met de Living? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tim S 26 July 2018, 14:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 2
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
Reputatie 7
Badge +2
Het geluid van Airplay 2 is alleen af te spelen op de One, je zou andere kamers aan de One kunnen groeperen zodat deze "meedoen" met de One.
Siri moet andere kamers kunnen vertellen wat deze moeten doen, maar je kan niet de andere kamers die niet Airplay compatible zijn vertellen Airplay af te spelen.
Zie voor meer informatie de volgende webpagina