Beantwoord

afspeellijst android tablet

• 10 juni 2019
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Beste,

Sinds kort ben ik in het bezit van een sonos play 1. Nu zou ik graag van de muziek die op mijn sd kaart staat op een Android toestel een afspeellijst willen maken in de sonos app. Echter blijft deze optie lichtgrijs en als ik de wachtrij wil opslaan lukt dit ook niet? Ook staan de liedjes in de google play muziek (gratis versie). Maar deze komen in de sonos app niet naar boven en rechtstreeks afspelen naar de sonos box lukt ook niet. Heeft iemand enig idee hoe ik wel mijn eigen muziek kan afspelen? Heb namelijk speciaal een sd kaart hiervoor gekocht.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Tim S 14 juni 2019, 09:41

In principe zou je de de nummers in de wachtrij gewoon moeten kunnen opslaan als een Sonos-afspeellijst.
Dit word dan opgeslagen in de speaker, niet in de telefoon.
Ben dan ook benieuwd wat de foutmelding zou zijn als je de wachtrij zou opslaan.

Als je afspeellijsten wilt maken van de nummers op de telefoon via de telefoon, dan heb je hier waarschijnlijk een andere app dan de Sonos-app voor nodig.
Zie hier graag onze FAQ omtrent afspeellijsten, die wel voornamelijk refereert aan lijsten gemaakt op/via computers.
Zo kan Sonos dus .XML, .PLS, .M3U of .WPL bestanden uitlezen vanaf de bron waar de muziek vandaan komt, en deze lijsten weergeven.

Wil je vragen ons even te bellen zodat we onderzoek kunnen doen naar het probleem.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis te bereiken van 10:00 tot 18:00.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als je muziek op het intern geheugen van de telefoon zou zetten, is de muziek dan wel beschikbaar?
Dus dat de muziek niet op de SD-kaart zou staan, maar op de hardeschijf van het toestel zelf.
We hebben helaas wel eens mee mogen maken dat muziek op een SD-kaart niet (goed) te streamen is, vanwege hoe de informatie dan eerst in een bepaald geheugen gezet moet worden alvorens het bij Sonos aangeboden word. (waarin buffer problemen ontstaan)

Tevens wil je er wel zeker van zijn dat Sonos via de Android instellingen de machtigingen heeft om de "opslagruimte" te benaderen.
Hoor graag je bevindingen.
Zowel vanaf de hardeschijf als sd van het toestel worden de nummer wel afgespeeld. Alleen vanaf beide punten kan ik geen eigen afspeellijst maken/ wachtrij opslaan. Ook heeft dr sonos app overal toegang toe.

Het gaat er dus om hoe je een afspeellijst kan maken/ wachtrij op kan slaan.
Reputatie 6
Badge +2
In principe zou je de de nummers in de wachtrij gewoon moeten kunnen opslaan als een Sonos-afspeellijst.
Dit word dan opgeslagen in de speaker, niet in de telefoon.
Ben dan ook benieuwd wat de foutmelding zou zijn als je de wachtrij zou opslaan.

Als je afspeellijsten wilt maken van de nummers op de telefoon via de telefoon, dan heb je hier waarschijnlijk een andere app dan de Sonos-app voor nodig.
Zie hier graag onze FAQ omtrent afspeellijsten, die wel voornamelijk refereert aan lijsten gemaakt op/via computers.
Zo kan Sonos dus .XML, .PLS, .M3U of .WPL bestanden uitlezen vanaf de bron waar de muziek vandaan komt, en deze lijsten weergeven.

Wil je vragen ons even te bellen zodat we onderzoek kunnen doen naar het probleem.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis te bereiken van 10:00 tot 18:00.

Reageer