Vraag

Aansluiting en/of opstelling Vinyl set

  • 30 November 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag weer mijn oude lp's kunnen draaien en dit over de Sonos speakers willen beluisteren.

Met mijn huidige playbar en verschillende One's lukt dit niet. 

Het lijkt erop dat de goedkoopste oplossing voor mij, de Port is waarmee ik een willekeurige platenspeler zou kunnen aansluiten en de muziek via de andere Sonos speakers kan streamen.

De combinatie Vinyl set vind ik ook erg aantrekkelijk omdat ik ook al overweeg om muziek op de bovenverdieping te kunnen draaien wat met de Five prima zou kunnen. Maar de platenspeler wil ik beneden hebben staan.

De vraag is nu of de Five met de Sonos platenspeler in de Vinyl set middels bedrading moet koppelen of dat dit ook draadloos kan zoals met de andere producten. Daarnaast vraag ik me ook nog af wat de toegevoegde waarde van de AMP hierin zou kunnen zijn.

 

Groeten,

Lorrayne


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +3

Het is altijd een bekabelde aansluiting van de platenspeler naar de Sonos lijningang van de Sonos apparaten die dit ondersteunen. Dus dat geldt ook voor de Pro-Ject T1 SB die in de set aangeboden wordt. Er moet trouwens altijd een voorversterker zijn, sommige platenspelers (waaronder die van de set) hebben dat ingebouwd.