Beantwoord

Aansluiten play 1

• 5 November 2018
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Ik heb al geruime tijd een sonossysteem, playbar, sub en 2 play 1. Dit wekt perfekt. Heb een nieuw huis en deze weer geïnstalleerd en werkt weer perfekt. Nu 2 play 1 gekocht voor muziek in kelder. Heb wifi via glasvezel van KPN en de sterkte is heel hoog. Heb daar een wifiversterker van KPN. Als ik ze wil installeren kent het systeem ze wel maar bij verbinden zegt hij geen verbinding. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Frank N 7 November 2018, 17:46

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi Barbrio, ik vermoed dat de WiFiversterker in je kelder een andere naam heeft. Je systeem staat mogelijk op een andere naam ingesteld.

Het is niet mogelijk om meerdere WiFi-signalen aan Sonos te leren, het is ook niet aangeraden om de WiFi-signalen dezelfde naam en wachtwoord te geven omdat dit voor andere problemen kan zorgen.

Zou je eens een diagnose willen maken van je systeem? Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.

Als je ons wilt bellen hierover, ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.