Vraag

Aansluiten Connect

• 3 September 2017
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Badge
Hallo.
Het is laat, te laat om nog een connect aan te sluiten op een Denon installatie.
Toch maar proberen.
Maar ik denk dat ik iets vergeet?
Of niet snap.
Help.

Ik heb dus een connect, en een Denon (UPA-110) Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee welke tulp aansluiting
ik waar in doe,

Of heb ik toch nog meer kabels nodig.

Het is iig de bedoeling dat ik bv CD's of LP's die ik voorheen via de Denon en de luidsprekers liet horen,
nu niet meer door de luidsprekers, maar door de Sonos wil laten horen.

Is er iemand die
A, het probleem begrijpt, en B, mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt.

Manon

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wat je wil doen is zorgen dat de lijnuitgang van de Denon aangesloten zit op de Connect lijningang. Op de Connect vind je bij de twee sets tulpstekkers t woord 'in' en 'uit'. Gezien vanaf de achterkant zou de 'in' de rechter set tulpstekkers zijn, naast de stroomkabel. Via de Sonos app kun je in het hoofdmenu dan vervolgens de lijningang afspelen. Dan moet de Denon zelf ook afspelen.
Mocht je meer hulp nodig hebben, dan kun je het beste telefonisch contact met ons zoeken, dan praten we je er doorheen. Ons nummer vind je op www.sonos.com/contact.
Badge
Hoi

Dank voor reaktie
Het gaat er mij vooral om dat ik niet weet wat ik waar in de Denon moet stoppen.

Groet Manon
Badge
Ok.
Ik heb nu geluid.
Alleen beetje "hakkelend".
Reputatie 7
Badge +2
Ontvang graag een diagnose nummer welke je kunt verznden vanuit Instellingen -> Geavanceerde Instellingen.