Beantwoord

Aanmelden in app lukt niet met nieuwe telefoon

• 5 april 2019
  • 15 reacties
  • 769 Bekeken

Sinds gisteren heb ik een nieuwe telefoon. Na het downloaden van de app heb ik me aangesloten op ons bestaande Sonos systeem. Tot zover geen problemen. Wanneer ik me wil aanmelden, om services zoals Spotify te gebruiken, blijft het wacht-rondje draaien en het scherm wit. Hoe lang ik ook wacht, er komt geen scherm waar ik Mn gegevens kan invullen. De app opnieuw downloaden en installeren heeft ook nog geen resultaat opgeleverd. Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Ryan A 8 april 2019, 11:47

Kan je wel afspelen op Sonos bijvoorbeeld een radiozender? Stuur even een diagnose in van je systeem en post je bevestigingsnummer hier.
Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Kan je wel afspelen op Sonos bijvoorbeeld een radiozender? Stuur even een diagnose in van je systeem en post je bevestigingsnummer hier.
hoi, kan niet inloggen op mijn sonos app op de telefoon.
iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen
hoi, kan niet inloggen op mijn sonos app op de telefoon.
iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen

p.s. diagnose bev.nummer is 201127179
Badge +1
Beste Sonos,

Ik kan ook niet inloggen op zowel iPad als iPhone, echter op mijn Android gaat het zonder problemen.
Zitten allemaal in het zelfde netwerk.
de sonos bediening werkt welop de iOS apparaten maar zodra ik me wil aanmelden of degoogle assistent wil opstarten krijg ik een wit scherm die blijft hangen.

Ik heb een diagnose gestuurd
Het bevestigingsnummer is: 1064234682.
Reputatie 7
Badge +2
Beste Sonos,
Ik kan ook niet inloggen op zowel iPad als iPhone, echter op mijn Android gaat het zonder problemen.Zitten allemaal in het zelfde netwerk.de sonos bediening werkt welop de iOS apparaten maar zodra ik me wil aanmelden of degoogle assistent wil opstarten krijg ik een wit scherm die blijft hangen.
Ik heb een diagnose gestuurdHet bevestigingsnummer is: 1064234682.

Het topic van het niet kunnen aanmelden, ging volgensmij om de Sonos-app.
Daarnaast kunnen wij van Sonos helaas weinig betekenen omtrent de Google Assistant app die niet goed zou functioneren.
Zou toch aanraden om even het netwerk een reboot te geven, en de telefoon/tablet uit en aan te zetten, om te zien of daarna de app wel goed wil doordrukken naar de juiste gegevens.
Als dit je probleem niet doet oplossen, ben ik bang dat ik je moet verwijzen naar Googles support afdeling.
Badge +1
Beste Tim,

Het gaat niet om de google assistent het gaat dat ik me niet kan aanmelden in de app bij mijn sonos account.
Ik heb het netwerk al 3 keer gereset de app opnieuw geïnstalleerd op alle bij de apple device.
Maar blijf een wit scherm zien met een wieltje dat blijft draaien
Nnogmaals op mijn Android app in het zelfde netwerk nergens last van.
Reputatie 7
Badge +2
Beste Tim,

Het gaat niet om de google assistent het gaat dat ik me niet kan aanmelden in de app bij mijn sonos account.
Ik heb het netwerk al 3 keer gereset de app opnieuw geïnstalleerd op alle bij de apple device.
Maar blijf een wit scherm zien met een wieltje dat blijft draaien
Nnogmaals op mijn Android app in het zelfde netwerk nergens last van.

En je hebt de IPhone en IPad ook beide al eens uit en aan gezet?
Kan je een screenshot maken van het menu waar je uiteindelijk een wit scherm zou ervaren?

Zie ook graag een diagnose tegemoet van de Android die geen problemen geeft.
En een 2e diagnose van de IPhone of IPad die het probleem wel geeft.
Badge +1
Ik zie het in het menu account aanmelden.
Zie ook geen plaatjes als ik Spotify afspeel.
Terwijl ik wel gewoon kan wisselen van nummers.
Heel vreemd en dat op beide apple device.
Reputatie 7
Badge +2
Klinkt als DNS instellingen die niet goed worden aangeboden door je modem/router, of niet goed word aangenomen door je iOS toestellen.
Badge +1
Zo ineens nooit iets veranderd, Wat kan ik of jullie daaraan doen
Reputatie 7
Badge +2
Zo ineens nooit iets veranderd, Wat kan ik of jullie daaraan doen
Wil je verzoeken mijn reactie van 10:33 nog een keer door te nemen.
Badge +1
Ga ik doen, ben alleen nu onderweg dat word lastig,Ik stuur het je later als ik in de gelegenheid ben.
Badge +1
Tim

Deze diagnose is van mijn werkendeandroid toestel.
384636805

Deze diagnose is van mijn niet werkend ios toestel
1174957431

En zie het screenshot van het niet kunnen aanmelden bij mijn sonos account.

Ho op dat je hier iets mee kunt.
Badge +1
Tim,

Ben even verder gaan onderzoeken, en ben bang na een automatische router update de router alles naar ipv6 heeft omgezet inclusief DNS servers.
Heb het vermoeden dat sonos en/of Spotify hier nog niet lekker mee om kunnen gaan.
Om een lang verhaal kort te maken alles terug gezet op ipv4 en alles draait weer als een speer.
Bedankt voor jou trigger i.v.m. DNS , probleem daardoor weer opgelost.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken 👍👍

Met vriendelijke groet,
Tom
Reputatie 7
Badge +2
Tim,

Ben even verder gaan onderzoeken, en ben bang na een automatische router update de router alles naar ipv6 heeft omgezet inclusief DNS servers.
Heb het vermoeden dat sonos en/of Spotify hier nog niet lekker mee om kunnen gaan.
Om een lang verhaal kort te maken alles terug gezet op ipv4 en alles draait weer als een speer.
Bedankt voor jou trigger i.v.m. DNS , probleem daardoor weer opgelost.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken 👍👍

Met vriendelijke groet,
Tom

Goed om te horen, het klopt dat Sonos voornamelijk van IPV4 gebruik maakt.
Mogelijk dat dit in de toekomst aangepast zal worden, maar voor nu zal de router inderdaad via IPV4 moeten werken.

Reageer